۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳
کد خبر: 85316514
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جریان گاز ۴۹ مجموعه متخلف در شهرستان طرقبه - شاندیز قطع شد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته تمامی اماکن تفریحی گردشگری مشهد و طرقبه- شاندیز مورد بازدید و بازرسی دقیق قرار گرفت و جریان گاز ۴۹ مجموعه متخلف قطع شد.

حسن افتخاری روز شنبه با اشاره به آغاز اجرای طرح ضربتی پایش مصرف گاز در اماکن تفریحی گردشگری مشهد و طرقبه - شاندیز افزود: در این بازدیدها ۱۸۰ تذکر و و ۷۵ مورد اخطار نیز صادر شد و گرماتابش و دیگر وسایل گرمایشی غیرمجاز آنان جمع آوری شد. از مجموع ۴۹ مجموعه متخلف ۴۱مورد در طرقبه شاندیز و هشت مجموعه مربوط به مشهد است.

وی ادامه داد: وصل مجدد جریان گاز منوط به جمع آوری تجهیزات ممنوعه و ارایه تعهد کتبی مالک مبنی بر عدم تکرار موضوع خواهد بود و طبق قانون استفاده از وسایئل گرمایشی انرژی‌بر در فضای باز ممنوع است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: استفاده مراکز گردشگری، رستوران‌ها، کافی شاپها، اماکن تجاری، محل های پذیرایی و تالارها از وسایل گرمایشی انرژی بر همانند گرماتابش، شعله زیرتخت آلاچیق ها، آتشدان، شعله تزیینی رستورانی و هرگونه لوله کشی جدید ممنوع است و مشترکان موظف به جمع آوری این تجهیزات هستند.

افتخاری افزود: شهروندان در صورت مواجهه با استفاده مراکز تجاری به ویژه فست‌فودها یا رستوران‌های خیابانی از وسایل گرمایشی در فضاهای روباز می توانند با مراجعه به سایت شرکت گاز استان خراسان رضوی به آدرس https://nigc-khrz.ir/ و کلیک بر روی پنجره "نظارت همگانی-مصرف بهینه" تخلف این مراکز را ثبت کنند همچنین سامانه تلفنی ۱۹۴ مرکز امداد شرکت گاز نیز آماده گزارشهای مردمی در این حوزه است.

شرکت گاز خراسان رضوی به بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک شهری و روستایی خدمت رسانی می‌کند و کلانشهر مشهد با یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک سهمی جدی در میزان مصرف گاز بخش خانگی استان خراسان رضوی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha