مشکلات اسناد ملکی و طرح‌های عمرانی قم با حضور استاندار پایش شد

قم - ایرنا - طی جلسه‌ای با حضور استاندار قم و نمایندگان مجلس و دستگاه های اجرایی و قضایی، روند تعیین تکلیف اسناد ملکی و پایش مشکلات اساسی طرح‌های عمرانی و نیمه‌کاره این استان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جلسه بررسی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان قم روز شنبه با حضور سید محمد آقامیری استاندار قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مظفری رییس کل دادگستری و شماری از مسوولان استانی در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد.

استاندار قم در بخشی از این جلسه با اشاره به صدور موافقت‌نامه اصولی فرودگاه قم پس از ۱۳ در دولت سیزدهم، بیان داشت: با حل این معضل دیرینه باید روند صدور مجوز ساخت و بهره‌برداری از این طرح باقدرت دنبال شود.

سید محمد آقامیری ادامه داد: طرح فرودگاه قم باید با رعایت تمامی جوانب قانونی و اصولی خود به‌صورت کامل و در حد یک فرودگاه قابل‌دفاع احداث و مورد بهره‌برداری کامل قرار بگیرد.

استاندار قم، گفت: باید تمامی دستگاه های مسوول در رابطه با فرودگاه قم، به تکالیف قانونی خود در صدور مجوز ساخت این طرح نیمه کاره به صورت دقیق عمل کنند .

گفتنی است عملیات عمرانی فرودگاه بین‌المللی قم در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۰ در ۲۰ کیلومتری شهر قم از سمت جاده قم - سلفچگان آغاز شد.

در ادامه این نشست مدیران استان به بررسی مسائل کلان استان از جمله تعیین تکلیف ثبت‌اسناد ملکی و سایر اختلافات بین دستگاهی در مسائل عمرانی شهری پرداختند.

مشکلات اسناد ملکی و طرح‌های عمرانی قم با حضور استاندار پایش شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha