نبود زیر ساخت و وارد شدن آسیب های جدی به تیم لیگ برتری بانوان البرزی

کرج- ایرنا- رییس هیات کبدی البرز با اشاره به نبود یک سالن اختصاصی و استاندارد ویژه این هیات گفت: تیم بانوان البرز که در رقابت های لیگ برتر کبدی حضور دارد به دلیل نبود همین زیر ساخت ها دچار آسیب های جدی شده و تداوم این روند عواقب جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

مجید صولت روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایرنا با بیان اینکه ۲ تیم از این استان در بخش های بانوان و آقایان در رقابت های لیگ برتر کبدی کشور حضور دارند افزود: این در حالی است که یکی از ۲ مدال به دست آمده در رقابت های بازی های آسیایی هانگژو توسط یکی از ورزشکاران ما به دست آمده است.

وی با بیان اینکه کبدی البرز به عنوان یکی از هیات های برتر در حوزه قهرمان پروری و تحویل ملی پوشان به تیم های ملی در رده های مختلف شناخته می شود تصریح کرد: اما این هیات با وجود برخوداری از چنین ظرفیت هایی از هیچ گونه زیر ساخت هایی از سالن اختصاصی و استاندارد گرفته تا دیگر تجهیزات برخودار نیست.

صولت در ادامه با بیان اینکه این هیات از یک سالن غیراستاندارد برای انجام تمرین های خود استفاده می کند بیان داشت: ملی پوشان ما در این سالن و بر روی تاتامی هایی که در اختیار هیات است بازی نمی کنند چون تاتامی ها فرسوده است و نه تنها شرایط ایده آل برای تمرین را ندارند بلکه احتمال بالا بردن آسیب دیدگی را نیز بیشتر می کنند.

رییس هیات کبدی البرز برخورداری از یک سالن اختصاصی و استاندارد را ضروری ترین نیاز هیات عنوان کرد و افزود: تیم های ما از جمله تیم های لیگ برتری آقایان و بانوان ما آسیب های جدی دیده اند و با وجود پیگیری های چند ماهه هیچگونه مساعدتی صورت نگرفته است.

صولت افزود: امیدواریم تا پایان سال تیم های جوانان استان در مسابقات قهرمانی کشور که به منزله انتخابی تیم ملی نیز هست خوش درخشیده و شاهد ملی پوشان متعددی از استان سرافراز البرز باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha