۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۵۲
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85317038
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حاشیه‌های بازی فولاد خوزستان و استقلال

۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۵۲
کد خبر: 85317038
حاشیه‌های بازی فولاد خوزستان و استقلال

اهواز - ایرنا - دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور با حاشیه‌هایی همراه بود که از جمله آن می توان به تشویق ایسلندی فولاد و اعتراض تماشاگران استقلال به جایگاهشان اشاره کرد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و شمس آذر از ساعت ۱۷:۴۵ امشب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز آغاز شد و در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فولاد خوزستان در حالی به مصاف استقلال رفت که با ۹ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده‌بندی قرار داشت و برای رسیدن به پله‌های بالایی جدول تلاش می‌کرد در حالی که حریف صدرنشین خود یعنی استقلال به دنبال تداوم صدرنشینی خود بود.

هواداران تیم فولاد خوزستان جهت تشویق تیم‌شان حضوری پررنگ داشتند. بیش از ۲۰ هزار تماشاگر فولادی با در دست داشتن بنرهایی به حمایت از تیم‌ خود آمده بودند.

برخی هواداران تیم فولاد پرچم‌های فلسطین را در دست داشته و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و فلسطین مقابل جنایت صهیونیست‌ها اعلام کردند.

پرچم‌های تیم فولاد خوزستان روی جایگاه تماشاگران نصب شده بود. تماشاگران فولاد برای کسب چهارمین برد تیمشان، بسیار پرشور ظاهر شدند.

تعدادی از کودکان سرطانی در استادیوم حضور پیدا کردند و از سوی بازیکنان هر ۲ تیم مورد حمایت قرار گرفتند.

ایگناسیو قبل از این دیدار اعلام کرده بود که در مصاف با استقلال به دنبال کسب سه امتیاز است. هواداران فولاد برای دقایقی به شیوه ایسلندی تیم خود را تشویق کردند.

تماشاگران استقلال پیش از شروع مسابقه، جایگاه خود را که در ضلع شرقی ورزشگاه بود، پر کرده و به تشویق تیمشان پرداختند. بسیاری از هواداران استقلالی نسبت به نبود جای مناسب در ورزشگاه معترض شدند.

حاشیه‌های بازی فولاد خوزستان و استقلال

علی شجاعی بازیکن فولاد در یک صحنه با امید حامدی فر درگیر شد که این موضوع واکنش هواداران استقلال را به همراه داشت و به سمت وی بطری آب پرتاب کردند.

همچنین نیمکت استقلال اعتقاد داشت که علی شجاعی بازیکن فولاد به دلیل خطا روی حردانی باید کارت زرد دوم را دریافت کرده و از زمین مسابقه اخراج شود.

ناظر مسابقه به دلیل برخی اتفاقات موجود در استادیوم، نیمه دوم را با تاخیر آغاز کرد.

سینا مریدی در برخورد با یکی از بازیکنان استقلال به شدت از ناحیه ابرو دچار آسیب دید و پیراهنش خونی شد.نیمکت فولاد به شدت نسبت به این اتفاق معترض شدند.

ایمان سلیمی بازیکن استقلال در یک صحنه دچار مصدومیت شد و در نهایت در دقیقه ۴۲ از زمین خارج شد این موضوع نگرانی نکونام برای بازی دربی را به همراه داشت.

ظرفیت جایگاه خبرنگاران توسط افراد متفرقه پُر شده بود و اکثر خبرنگاران به طور ایستاده نظاره‌گر بازی بودند.

بازیکنان فولاد در ابتدای بازی با پوشیدن پیراهن‌های سفید منقش به نام علیرضا باویه که به دلیل مصدومیت، فصل را از دست داد عکس یادگاری گرفتند.

ایگناسیو مارتینز سرمربی فولاد به همراه محمد نوازی مربی استقلال در بین ۲ نیمه به دلیل اعتراض شدید از بازی اخراج شدند. لوئیز کنت، از درون ورزشگاه نظاره گر بازی فرزندش کریستوفر کنت بود. پرتاب بطری به درون زمین توسط هواداران فولاد در اکثر دقایق بازی مشهود بود همچنین روی صورت بازیکنان و داور لیزر می انداختند.

پس از بازی برخی از هواداران استقلال و فولاد نسبت به نتیجه این بازی معترض شده و از تیم خود خواستار ارائه یک بازی هجومی شدند.

در حال حاضر تیم های استقلال و فولاد خوزستان با ۲۴ و ۱۰ امتیاز در مکان های اول و چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha