شهروندان خمین تخلفات انتخاباتی را به هیات بازرسی گزارش کنند

خمین - ایرنا - رییس هیات بازرسی بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان در خمین گفت: به منظور برگزاری انتخابات سالم این هیات آمادگی دریافت هرگونه شکایت درباره روند برگزاری انتخابات را دارد. 

وحید براتی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: حفظ بی‌طرفی در برگزاری انتخابات مهمترین ویژگی بازرسان است و رویکرد هیات بازرسی این شهرستان تلاش برای حسن اجرای مطلوب انتخابات و برگزاری انتخاباتی سالم است.

وی ادامه داد: بازرسان بر حسن جریان، صحت، اجرای مطلوب، سلامت و صیانت از آرای مردم در روند برگزاری انتخابات این شهرستان نظارت می‌کنند.

رییس هیات بازرسی بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان در خمین اضافه کرد: بازرسان این حوزه انتخابیه در ۱۱۲ شعبه اخذ رای حضور دارند.

براتی زاده اظهار کرد: هر ۱۵ شعبه اخذ رای یک سربازرس دارد و یک بازرس ویژه بر روند برگزاری انتخابات در شهرستان نظارت می‌کند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند شکایات و گزارشات خود را از طریق تماس با شماره ۴۶۳۳۲۶۶۲ به این هیات اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا ، هیات بازرسی بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خمین شامل وحید براتی زاده(رییس)، علی مشهدی و مهدی ابراهیم نژاد (عضو) است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha