۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۹:۲۶
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85318414
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر نفت حادثه جان باختن کارگران در مخزن نفت کوهدشت را تسلیت گفت

خرم آباد - ایرنا - جواد اوجی وزیر نفت طی پیامی در گذشت پنج تکنسین را در مرکز انتقال نفت "برداسپی" کوهدشت لرستان تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت نفت، در متن پیام تسلیت جواد اوجی آمده است: خبر توام با اندوه درگذشت تعدادی از کارکنان عزیز پیمانکار شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه به هنگام انجام ماموریت سبب تاثر و تالم فراوان شد.

این پیام می افزاید: اینجانب به نمایندگی از کارکنان صنعت نفت، این ضایعه تاسف‌بار را به خانواده‌ها و همکاران محترم داغدار تسلیت عرض می‌کنم، از درگاه حق‌تعالی برای روح آن درگذشتگان غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان گران‌قدر صبر و سلامت مسالت دارم.

در پیام وزیر نفت تصریح شده است: تاکید می‌شود گروه مدیریتی و کارشناسی اعزام شده به منطقه زیر نظر مدیریت بهداشت، ایمنی، محیط‌ زیست، پدافند غیرعامل و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با حضور در محل وقوع حادثه، ضمن دلجویی از آسیب‌دیدگان، ابعاد و دلایل بروز این اتفاق ناگوار را به دقت بررسی و تدابیری موثر اتخاذ کنند تا از تکرار چنین حوادثی پیشگیری شود.

به گزارش ایرنا پنج نفر از کارکنان یک شرکت پیمانکاری حوالی غروب روز شنبه ۱۸ آذر، برای لایروبی منبع مربوط به ایستگاه پمپاژ نفت منطقه "برداسپی" کوهدشت وارد منبع این ایستگاه و بر اثر استنشاق مواد سمی گرفتار شدند و جان باختند.

فوت‌شدگان از کارکنان شرکت "ارگ‌ سازان ناده" بودند که فعالیت لایروبی مخازن را بر عهده داشتند که با وارد شدن به مخزن ۲۰ میلیون لیتری نفت خام مرکز انتقال نفت برداسپی واقع در کوهدشت لرستان به‌دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha