۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85318649
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

پیکر یارقلی جانباز دفاع مقدس شهریار در خاک آرام گرفت

شهریار - ایرنا - پیکر مطهر سعید یارقلی جانباز دوران دفاع مقدس در شهرستان شهریار تشییع و در شهرباغستان به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا ، سعید یارقلی جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس شهرباغستان شهریار دعوت حق را لبیک گفت و به رحمت ایزدی پیوست.

حاج سعید یارقلی از جانبازان و ایثارگران جبهه و جنگ و با سابقه خدمت در اداره ثبت احوال بود که ۴۵ درصد جانبازی از ناحیه چشم، پا و اعضای بدن داشت.

مراسم تشیع و خاکسپاری جانباز سعید یار قلی روز دوشنبه با حضور علیرضا فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری ، مداحی معاون سیاسی ، امنیتی فرمانداری ، جمعی از مسئولین ، خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران ، مردم ولایتمدار و قدرشناس شهرستان شهریار در باغستان برگزار شد.

پیکر یارقلی جانباز دفاع مقدس شهریار در خاک آرام گرفت

علیرضا فاتحی ‌نژاد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار، در پی درگذشت جانباز سرافراز جناب آقای سعید یارقلی، عضو محترم هیأت اجرایی انتخابات شهرستان، این ضایعه را تسلیت گفتند.

پیکر یارقلی جانباز دفاع مقدس شهریار در خاک آرام گرفت

وی افزود: خبر تأسف بار درگذشت جانباز سرافراز، عضو محترم هیأت اجرایی انتخابات شهرستان شهریار، زنده یاد مرحوم سعید یارقلی، موجب تألم و تأثر فراوان گردید. اینجانب فقدان این انسان متعهد، جانباز گرانقدر و معتمد شهرستان را تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی و علو درجات برای آن عزیز، از درگاه ایزد منان برای خانواده محترم مرحوم صبر و شکیبایی و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha