۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85322963
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه شهریار: پرورش ۱۰ میلیون جوان حافظ قرآن با تعامل نهادها محقق می شود

شهریار - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهریار در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پرورش ۱۰ میلیون جوان حافظ قرآن در سراسر کشور قطعا با تعامل تمام دستگاههای متولی این امر محقق می شود.

به گزارش ایرنا ، دومین آئین تجلیل از قاریان برتر بسیجی و پیشکسوتان قرآنی شهرستان شهریار در فردوسیه طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان شهریار ، روحانیون معظم ، اللهیاری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امیرالمومنین شهریار ،خانواده معظم شهدا، و مردم مومن و متدین شهرستان شهریار در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در مسکن مهر ثامن الائمه شهر فردوسیه شب گذشته برگزار گردید .

در ابتدای این مراسم اللهیاری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهریار ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین و تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه (ص) گفت : ایام فاطمیه را به همه مسلمانان و مردم اهل بیت دوست شهرستان شهریار تسلیت عرض می‌نمایم و از همه کسانی که برای برگزاری این مراسم همکاری لازم را انجام دادند به ویژه شهر فردوسیه قدردانی می‌نمایم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم به سهم خود فرمایشات مقام معظم رهبری را در جهت پرورش و وجود ۱۰ میلیون جوان حافظ قرآن را تحقق بخشیم که نیازمند تعامل همکاری تمام دستگاه های متولی است .

فرمانده سپاه شهریار: پرورش ۱۰ میلیون جوان حافظ قرآن با تعامل نهادها محقق می شود

در حاشیه این مراسم مصطفی عموزاده شهردار فردوسیه نیز گفت : قرآن کتاب زندگی و سعادت بخشی زندگی است و در دنیا شاخصه‌ای است که تا با پیروی از آن درجات بهشت تقسیم بندی می‌شود.

قربانی بخشدار جوقین ، اعضای شورای اسلامی شهر فردوسیه ، استاد حامد شاکرنژاد ، استاد حمید شیخ زاده، محمد صادق صلح جو نابغه قرآنی ،حنانه خلفی در این نشست حضور داشتند.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha