مستند روایت زندگی دختر کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره سینما حقیقت راه یافت

یاسوج - ایرنا -رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم مستند "دختر کوه نور" که روایتگر زندگی یکی از دختران عشایری در این استان است به هفدهمین دوره جشنواره سینما حقیقت راه یافت.

محمدشریف اسلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: فیلم مستند دختر "کوه نور" ساخته‌ "جابر بادیاد" و تهیه‌کنندگی "محمدحسن محمودی" ،زندگی یکی از دختران ساکن در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد را روایت می کند که در یک منطقه عشایری با پدر و مادر کهنسالش به‌تنهایی زندگی می‌کند و به دلیل مراقبت از والدین و مشکلات متعدد حاضر به ازدواج نیست.

وی تاکید کرد: این فیلم در بین ۲۰ منتخب بخش مستند کوتاه جشنواره سینما حقیقت قرار گرفته است.

مستند روایت زندگی دختر کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره سینما حقیقت راه یافت

اسلامی عنوان کرد: فیلم مستند دختر کوه نور به مسائل و مشکلات زنان عشایر می‌پردازد و ایثار فداکاری این زنان برای تقویت بنیاد خانواده را به تصویر می کشد.

اسلامی یادآوری کرد: تصویربردار، تدوینگر و کارگردان مستند کوه نور از سوی جابر بادیاد، تهیه‌کننده این اثر محمدحسن محمودی، صدابردار، زاهد کشاورز، مدیر تولید، رحیم دادوند و طراح لوگوتایپ و پوستر آن ایمان هاشم‌پور است.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» با دبیری محمد حمیدی‌مقدم از ۲۷ آذرماه تا ۲ دی‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha