۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85319120
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوره مربیگری درجه سه اسب سواری در قزوین برگزار شد

قزوین - ایرنا - سرپرست هیات سوارکاری قزوین از برگزاری یک دوره مربیگری درجه سه اسب سواری در استان قزوین خبر داد.

بهزاد درویشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: پیش از برگزاری این دوره مربیگری، برای افرادی که طی یک سال گذشته پنج کارگاه مربیگری را گذرانده بودند آزمون ورودی تعیین شد تا در صورت قبولی در آن بتوانند در این دوره از کلاس مربیگری حضور داشته باشند.

وی به حضور مدرس این دوره به عنوان نماینده فدراسیون سوارکاری اشاره کرد و افزود: کلاس های مربیگری در ۲ دوره عملی و در مدت ۲ روز برگزار شد که مرحله نخست آن ۲ هفته پیش با تدریس فرامرز باب الحوائج و دوره پایانی آن نیز توسط حسین فکری به انجام رسید.

درویشی با اشاره به حضور ۳۲ متقاضی مربیگری در این دوره از کلاس ها، خاطرنشان کرد: ۳۰ مجموعه کوچک و بزرگ سوارکاری در سطح استان قزوین وجود دارد که ۱۸ مجموعه آن آموزشی و مابقی نی پرورشی هستند.

وی با بیان اینکه ۱۴ مجموعه آموزش سوارکاری در استان قزوین دارای مجوز هستند، تصریح کرد: مجوز مجموعه های آموزشی و پرورشی را به ترتیب اداره کل ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی صادر می کنند.

سرپرست هیات سوارکاری استان قزوین با اشاره به اینکه چهار باشگاه در استان توانایی میزبانی از مسابقات ورزشی را دارند، تاکید کرد: از ۳۰ مجموعه فعال سوارکاری استان، تاکستان دارای چهار باشگاه، بویین زهرا سه باشگاه، البرز ۲، آبیک و آوج نیز هر کدام دارای یک مجموعه سوارکاری هستند.

استان قزوین دارای ۷۳۰ سوارکار بیمه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha