گوش شنوا برای دردهای مردم

نوشهر- ایرنا- انشعابات چهارگانه"آب، برق، گاز و تلفن" بیشترین درخواست متقاضیان دیدار مردمی با مدیران کل نهادهای اجرایی در دفتر غرب استانداری مازندران در نوشهر اعلام شد که شماری از آنان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کردند که مسوولان امر هر چه زودتر به مشکلات این بخش پایان دهند.

به گزارش ایرنا، دفتر استانداری غرب مازندران هفتگی با حضور شماری از مسوولان استانی به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم این خطه از استان و حل مشکلات آنان پذیرای جمع زیادی از روستاییان و شهروندان در این منطقه است که از آغاز فعالیت این دفتر تا امروز به درخواست افزون بر ۱۰ هزار نفر پاسخ داده شده است.

امروز سه شنبه هفت مدیرکل استانی از جمله مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران حوالی ساعت هشت صبح در دفتر غرب استانداری مازندران در نوشهر حضور یافتند و تا ساعت ۱۴ به درخواست ۱۱۸ نفر از متقاضیان پاسخ دادند.

مهم‌ترین موضوعات متقاضیان دیدار مردمی مدیران کل در دفتر غرب استانداری مازندران به ترتیب انشعابات آب و برق و گاز، تغییرکاربری، الحاق به بافت، مسکن مهر، تسهیلات بانکی، اشتغال، طرح هادی، مدیریت بحران(خسارت ناشی از سیل)، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، نهادهای حمایتی(کمیته امداد و بهزیستی)، مشکلات حوزه فنی وحرفه ای و بررسی وضعیت هیات های ورزشی بوده است.

رسیدگی به درخواست ۱۱۸ نفر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از پاسخگویی به درخواست ۱۱۸ متقاضی در چهل و ششمین ملاقات مردمی مدیران کل در دفتر غرب استانداری این استان خبر داد.

حسینعلی محمدی شیرکلایی روز سه شنبه در حاشیه ملاقات مردمی غرب استانداری مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهم ترین موضوعات متقاضیان به ترتیب انشعابات آب و برق و گاز، تغییرکاربری، الحاق به بافت، مسکن مهر، تسهیلات بانکی، اشتغال، طرح هادی، مدیریت بحران(خسارت ناشی از سیل)، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، نهادهای حمایتی(کمیته امداد و بهزیستی)، مشکلات حوزه فنی وحرفه ای، بررسی وضعیت هیات های ورزشی بوده است.

وی به حضور هفت مدیرکل نهادهای اجرایی در ملاقات مردمی امروز دفتر غرب استانداری اشاره کرد و گفت: این مدیران در ملاقات مردمی امروز به درخواست های مردمی پاسخ داده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران ادامه داد: موضوعاتی که مردم غرب مازندران در دیدارهای امروز مطالبه می کنند از لحاظ اجرایی و شرح وظیفه با مدیران کلی به این دفتر می آیند همخوانی دارد و اوضاع دارد بهتر پیش می رود.

گوش شنوا برای دردهای مردم

طبق آمار موجود دفتر غرب استانداری مازندران از آغاز فعالیت این دفتر تا امروز افزون بر ۱۰ هزار درخواست مردمی در سامانه سامد استانداری مازندران متخص این دفتر ثبت شده است.

از زمان راه اندازی این دفتر، استاندار مازندران طبق گزارش‌های موجود، مدت پنج بار در این دفتر حضور پیدا کرد و از نزدیک با ریز مشکلات مردم آشنا شد و پای درد و دل آنها نشست و دستورات لازم برای رسیدگی به حل مشکلات مردم غرب مازندران صادر کرد.

دفتر نمایندگی استانداری مازندران در اول دی ماه سال گذشته با پیگیری استاندار، با هدف دسترسی آسان مردم غرب استان به مدیران ارشد مرکزنشین در نوشهر راه اندازی شده است.

خطرات جاده‌ای، طولانی شدن رسیدگی به در خواست‌های اداری و دسترسی نداشتن آسان به مدیران استانی از دغدغه‌ها و رویاهای دست نیافتنی مردم غرب مازندران بود که با شکل گیری دولت جهادی سیزدهم و استقرار این دفتر گامی مؤثر برای جلوگیری از تمرکز زدایی و توزیع عادلانه خدمات در این خطه غربی مازندران برداشته شد.

طبق آمار مسؤول دفتر استانداری غرب مازندران از زمان راه اندازی این دفتر تاکنون افزون بر۱۰ هزار نفر از مردم خطه غربی استان پس از مراجعه به دفتر و ارائه درخواست‌هایشان به مدیران استانی پاسخ دریافت کردند.

غرب مازندران ۲۱ شهر، هزار و ۱۵۰ روستا و هفت شهرستان و افزون بر یک میلیون فر جمعیت دارد. نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر در غرب مازندران واقع شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha