بیش‌از یک هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

زاهدان- ایرنا- معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از یک‌هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش خصوصی به منظور اجرای طرح‌های اقتصادی بخش کشاورزی این استان اختصاص یافت.

محمد حسن یادگارزایی روز شه سنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های اقتصادی بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان برای توسعه بخش کشاورزی و ارتقاء سطح معیشت روستائیان و عشایر انجام می‌شود، افزود: این تسهیلات برای ۳۵۵ بهره بردار استان از سوی بانک‌های کشاورزی، صندوق کارآفرینی امید، پست بانک، صادرات و آینده مصوب و بیش از ۷۰ درصد این تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.
وی اظهار کرد: تسهیلات بانکی از محل بند الف تبصره ۱۸ ،تبصره،خط اعتباری توسعه مکانیزاسیون ،کمک‌های فنی و اعتباری، برای متقاضیان راه اندازی طرح‌های تولیدی در زیربخش‌های زراعت و باغبان ،دام و طیور،شیلات، صنایع تبدیلی و تکمیلی،خریدتراکتور و ادوات کشاورزی مصوب و در حال پرداخت است.
معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای این طرح‌ها زمینه حفظ و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای ۵۸۰ نفر پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha