۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85319947
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

طرح نظارتی شب یلدا در گیلان آغاز شد

۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبر: 85319947
طرح نظارتی شب یلدا در گیلان آغاز شد

رشت - ایرنا - مدیر واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز گیلان گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا از امروز سه‌شنبه در این استان آغاز شده است.

مهدی شریفی در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اتاق اصناف مرکز گیلان طرح‌های نظارتی خود را با همکاری و تعامل با سایر نهادها و با گشت‌های مشترک برای تثبیت قیمت مواد غذایی مربوط به شب یلدا آغاز کرده است.

وی افزود: با توجه به این امر، تیم‌های مختلفی برای تشدید بازرسی تا پایان آذر ماه فعالیت خواهد کرد که یک تیم فقط برای شکایت و رسیدگی به موضوع شکایات مردم پیش‌بینی شده است و سایر تیم ها نیز، قیمت‌ها را کنترل خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین یک گشت مشترک نیز با سازمان تعزیرات حکومتی گیلان با حضور یک قاضی و بازرس‌ها در سطح شهر فعالیت خواهند کرد تا جلوی سوءاستفاده و گرانفروشی احتمالی برخی از واحدهای صنفی گرفته شود و در صوت مشاهده هرگونه گرانفروشی، با آن واحد برخورد خواهد شد.

مدیر واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز گیلان اضافه کرد: در این مدت از واحدها و فروشگاه ها و محل توزیع شیرینی فروشی‌ها، آجیل فروشی‌ها، میادین میوه و تره و بار، مرغ فروشی و قصابی‌ها بازرسی خواهد شد.

شریفی بیان کرد: هم‌اینک همه کالاها به اندازه کافی در بازار موجود است؛ خوشبختانه کمبود کالا در واحدهای صنفی مختلف وجود ندارد و ما نیز با تیم‌های گشتی خود، سعی خواهیم کرد تا قیمت‌ها را در این مدت کنترل کنیم تا به بهانه شب یلدا قیمت این اقلام افزایش نیابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha