تیم هاکی نونهالان کرمانشاه قهرمان کشور شد

کرمانشاه - ایرنا - مسابقات نونهالان هاکی سالنی کشور (۹ تا ۱۳ سال ) که در کرمانشاه برگزار شد با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.

رییس هیات هاکی استان کرمانشاه روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: در این دوره از مسابقات نونهالان هاکی سالنی کشور که روز گذشته به میزبانی این استان به پایان رسید ۶ تیم حضور داشتند که به صورت دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وحید اردلانی افزود: در پایان این رقابت ها که در سالن شهدای هاکی شهر کرمانشاه و به مدت چهار روز برگزار شد تیم کرمانشاه الف با کسب ۱۵ امتیار قهرمان شد و تیم های فارس، یزد و گیلان به ترتیب با ۱۲، ۹ و ۶ امتیاز در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در این دوره از رقابت ها استعدادهای خوبی شناسایی شدند که طی سال‌های آینده به پشتوانه هاکی ایران تبدیل می‌شوند یادآور شد: در این مسابقات پارسا بهرامی از کرمانشاه بهترین گلزن، امیرمحمد فقیه از فارس بهترین بازیکن و امیرحسین بهلولی از کرمانشاه به‌عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شدند.

تیم هاکی نونهالان کرمانشاه قهرمان کشور شد

رییس هیات هاکی استان کرمانشاه با بیان اینکه تیم مازندران هم جایزه تیم اخلاق مسابقات را از آن خود کرد، گفت: در این رقابت ها استان های فارس، یزد، گیلان، مازندران و ۲ تیم از استان کرمانشاه حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه یکی از قطب های رشته هاکی در کشور به شمار می رود، تیم هاکی چمنی استان کرمانشاه در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر هاکی کشور نیز که در تبریز جریان داشت توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد.

رشته هاکی در استان کرمانشاه دارای بیش از ۲۰۰ نفر ورزشکار بیمه شده و سازمان یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha