قدیمی: استعدادهای خوبی در هاکی نونهالان کشور شناسایی کردیم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون هاکی، گفت: استعدادهای خوبی در مسابقات نونهالان کشور شناسایی شدند که طی سال‌های آینده به پشتوانه هاکی ایران تبدیل می‌شوند.

به گزارش ایرنا، مسابقات نونهالان هاکی سالنی کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار و با قهرمانی میزبان به پایان رسید.

در این مسابقات تیم‌ها بصورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند و در پایان کرمانشاه با ۱۵ امتیاز به قهرمانی رسید و تیم‌های فارس، یزد و گیلان به ترتیب با ۱۲، ۹ و ۶ امتیاز در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند.

پارسا بهرامی از کرمانشاه بهترین گلزن، امیرمحمد فقیه از فارس بهترین بازیکن و امیرحسین بهلولی از کرمانشاه به‌عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شدند. تیم مازندران هم جایزه تیم اخلاق مسابقات را از آن خود کرد.

بهرام قدیمی، رئیس فدراسیون هاکی ایران در خصوص این مسابقات، اظهار داشت: کرمانشاه یکی از بهترین هیئت‌های ما است و باید از مسئولین و کادر فنی و مربیان آن تقدیر شود. دومین میزبانی کرمانشاه در یک ماه اخیر بود و این هیئت برای اولین مسابقات پیشکسوتان و نونهالان را برگزار کرد.

وی ادامه داد: مسابقات نونهالان با حضور حدود یکصد ورزشکار از ۸ استان برگزار شد و تعداد زیادی از ورزشکاران و تیم‌ها نیز به علت تقارن با ایام امتحانات، نتوانستند در این رویداد حاضر شوند. با این وجود رقابت‌های خوبی را برگزار کردیم و استعدادهای خوبی در این مسابقات شناسایی شده که طی سال‌های آینده به پشتوانه هاکی ایران تبدیل می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha