سلطان‌پور: ناکامی جهانی را در قطر جبران می‌کنیم/ وفایی افتخار کشور است

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: مسابقات قهرمانی آسیا از سطح فنی بالایی برخوردار است و رقبای قدرتمندی در آن شرکت می‌کنند در تلاشیم تا ناکامی قهرمانی جهان را جبران کنیم و دست خالی باز نگردیم.

علی سلطانپور روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، در خصوص مسئولیت سرپرستی فدراسیون بولینگ و بیلیارد اظهار داشت: از حسن اعتماد وزیر برای این مسئولیت تشکر می‌کنم. ماموریت اصلی من در این دوره فراهم کردن مقدمات مجمع انتخاباتی فدراسیون است تا به نحو احسن برگزار شود. خوشبختانه انتخابات فدراسیون‌ها برگزار شده و منتظر دستور وزارت ورزش هستیم تا انتخابات را برگزار کنیم. برای نحوه برگزاری باید جلسه بگذاریم تا بدانیم همان فرمت قبل باشد یا تغییراتی خاصی مثل فراخوان مجدد لازم است.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی قطر عنوان کرد: جلسه کمیته تیم‌های ملی مشخص خواهد کرد که انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به شکل باشد. این مسابقات که در بهمن ماه برگزار می‌شود، سطح بسیار بالایی دارد و رقبای قدرتمندی در آن شرکت می‌کنند. اما تلاش داریم تا ناکامی قهرمانی جهان را جبران کنیم و دیگر دست خالی باز نگردیم.

وی افزود: مشکلات فدراسیون و عدم ثبات مدیریتی کمی روی بچه‌ها تاثیرگذار بود و این بار سعی می‌کنیم هم زمان با این اعزام، مقدمات انتخابات را نیز برگزار کنیم تا دیگر مشکلی پیش نیاید.

سلطان‌پور درباره تجهیزاتی که در اختیار ورزشکاران است، گفت: پایگاه قهرمانی اصلی ما در مجموعه ورزشی آزادی است. تجهیزاتی که در اختیار داریم قطعا با بالاترین سطح حرفه‌ای جهان اختلافاتی دارد اما این‌طور هم نیست که خیلی هم عقب باشیم. تجهیزات و وسایلی که در اختیار ماست، همه به روز هستند و تاییدیه جهانی دارند.

وی با تاکید بر تاثیر مثبت میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گذشته خاطرنشان کرد: تیر ماه امسال میزبانی خوبی داشتیم که ظرفیت بالای کشورمان شناسایی شد و تعامل با فدراسیون جهانی به طور حتم در کسب میزبانی‌های دیگر هم تاثیرگذار خواهد بود. البته اعتبارات هم در این مسئله خیلی مهم است که نیازمند توجه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است. در این مدت نیز بسیار به ما کمک کردند.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد در مورد افتخارات رشته بیلیارد توضیح داد: مسئولان ورزش نگاه‌شان را باید به رشته‌های بیلیاردی تغییر دهند زیرا دیگر یک رشته تفریحی نیست و در جهان همه نگاه‌ها به این رشته تغییر کرده است. اینکه ۱۳۷ مدال را توانستیم در این رشته کسب کنیم، نشان دهنده ظرفیت بالایی قهرمانی بیلیارد است. حسین وفایی که در بالاترین سطح بیلیارد جهان بازی می‌کند به تنهایی یک افتخار بسیار بزرگ برای کشور است و باید با حمایت ورزشکاران چنین افتخاراتی را هر روز بیشتر کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha