۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85320329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش نشانان جلوی حریق ۱۰۰ تن ضایعات را در دزفول گرفتند

دزفول – ایرنا - رئیس سازمان آتش نشانی دزفول گفت: آتش نشانان دزفول حریق یک کارگاه ضایعاتی را در این شهر اطفا و با سرعت عمل و اقدام‌های انجام شده جلوی آتش سوزی بیش از ۱۰۰ تن انواع ضایعات انبار این کارگاه را گرفتند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، روح الله بهشتی فرد روز سه شنبه افزود: ظهر امروز حادثه آتش سوزی در کارگاه ضایعاتی واقع در سه راهی شهر حمزه به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ایستگاه شماره یک به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ۲ اکیپ اطفای حریق به همراه تجهیزات کامل با ۲ خودروی سنگین از دزفول و یک دستگاه خودروی سبک از شهر سیاه منصور به محض دریافت خبر به محل حادثه اعزام شدند و با سرعت اقدام به مهار حریق کردند.

بهشتی فرد ادامه داد: چنانچه حریق به انبار این کارگاه که بیش از ۱۰۰ تن انواع ضایعات در آن دپو شده بود سرایت می‌کرد خسارت‌های مالی و زیست محیطی فراوانی در منطقه ایجاد می‌شد که با سرعت عمل آتش نشانان حریق در همان مراحل اولیه کنترل و اطفا شد.

رئیس سازمان آتش نشانی با بیان اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، گفت: رعایت نکات ایمنی و تجهیز کارگاه‌ها و انبارها به کپسول‌های اطفای حریق از جمله اقدامات برای کاهش خسارات در زمان بروز حادثه است.

به گزارش ایرنا، اگرچه سازمان آتش نشانی دزفول تنها وظیفه امدادرسانی در محدوده این شهر را برعهده دارد ولی هم اکنون علاوه بر ۱۲ شهر تابعه شهرستان در صورت لزوم به کمک سایر آتش نشانان در شهرستان‌های مجاور نیز می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha