پولادگر: بخشی از مطالبات ورزش بیماران خاص باید در حوزه بهداشت پیگیری شود

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ورزش بیماران خاص و پیونداعضا را باید متفاوت دید، گفت: مطالباتی که روسای هیئت‌های استانی در مجمع عمومی داشتند نیاز به بررسی و بخشی از این مطالبات باید در حوزه وزارت بهداشت و درمان پیگیری شود.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، سیدمحمد پولادگر در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا تاکید کرد: در ابتدا باید از اعضای مجمع بابت تلاشی که در ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا داشته‌اند، تشکر کنم و موفقیت‌هایی که در عرصه داخلی و بین‌المللی کسب شده در راستای تلاش‌های صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بحث عمده‌ مباحث مطرح شده به مطالباتی باز می‌گردد که خارج از حوزه وزارت ورزش است و به نظر می‌رسد بیشتر آنها را باید از حوزه بهداشت و درمان پیگیری کرد. افرادی که در این حوزه کار می‌کنند با سایر فدراسیون‌ها تفاوت داشته و دارند و نیاز است با نگاهی خاص به آنها توجه کرد.

پولادگر گفت: بودجه کل ورزش آنقدر اندک و ناچیز است که نمی‌توانیم نیازهای موجود و کنونی را برطرف کنیم، البته با همه این موارد بودجه این فدراسیون را در سال آینده ۵۰درصد افزایش دادیم تا در حد توان و بضاعت قدمی برداریم.

در ابتدای این مجمع سیدمحسن موسوی دبیر فدراسیون گزارشی از روند فعالیت‌های فدراسیون را به اطلاع اعضای مجمع رساند. کسب جایگاه پنجم جهان از سوی کاروان اعزامی ایران در رقابت‌های جهانی استرالیا و برگزاری رویداهای مختلف از جمله مواردی بود که مطرح شد. تاکید به ورزش همگانی و ارائه گزارش مالی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha