حضور آگاهانه آحاد مردم در انتخابات تکلیف است

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: حضور آگاهانه آحاد مردم در انتخابات از هر طیف و با هر سلیقه فکری و سیاسی تکلیف است و باید با مشارکت هدفمند مجلسی منسجم و قدرتمند را رقم زد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: حضور آگاهانه در انتخابات لبیک دوباره به نظام و گزینش شایسته ترین‌ها برای ادامه راه شهیدان و توسعه و پیشرفت کشور است.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای در انتخاب افراد شایسته اهمیت دارد، بنابراین احزاب و تشکل‌های مردمی باید با هوشمندی مردم را به حضور و انتخاب آگاهانه در انتخابات فراخوانند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی، جناح‌های سیاسی و اقشار مختلف مردم باید با هدف صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل ، شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب در جریان انتخابات حضور گسترده داشته باشند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای اگر چه بسیار مهم است اما مردم باید با شناخت کافی از نامزدها در این فرآیند ملی شرکت کنند و افرادی را به مجلس قانونگذاری بفرستند که هر یک شهید مدرس زمان خود باشند و تمام تلاش خود را برای آبادانی و توسعه کشور بکار بگیرند.

وی مجلس خبرگان را نیز آبروی نظام اسلامی دانست و گفت: اعضای مجلس خبرگان رهبری در لحظات سرنوشت ساز تصمیمات مهم می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به مهمترین شاخصه‌های انقلاب اسلامی و اصل‌های آن گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران، هم افزایی حوزه و دانشگاه به عنوان مهم ترین نخبگان ملت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است چراکه انقلاب بر احیای تمدن اسلامی و بازگشت به هویت ناب اسلامی تاکید دارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی به تلاش همه مسئولان برای توسعه کشور تاکید کرد و افزود: رشد هشت درصدی کشور و رسیدن به توسعه پایدار با مدیریت منابع و افزایش بهره‌وری امکان‌پذیر است.

وی تصریح کرد: بهره‌وری ریشه در تدبیر و نوآوری دارد که اگر ایجاد شود سرمایه را به تحرک وا می‌دارد و با توجه به محدودیت منابع مالی در شرایط کنونی باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha