۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85321006
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتمادسازی بین مردم و مسئولان سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد

یاسوج - ایرنا -مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:روابط عمومی‌های آموزش و پرورش به عنوان روایتگر نخست به منظور اعتمادسازی بین مردم و مسئولان تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایرنا،حسنعلی عزت‌خواه روز چهارشنبه در چهارمین گردهمایی روابط عمومی های اداره های آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: روابط عمومی‌های آموزش و پرورش باید جامع‌ترین، گویاترین و قانع‌کننده‌ترین روایتگر تمامی رویدادهای اداره های شهرستان ها و مناطق خود بوده و در غیر این صورت کار برای اقناع‌سازی افکار عمومی سخت و منفعلانه خواهد شد.

وی همچنین روابط عمومی ها را تسهیل گر امور برای ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان دانست و تاکید کرد: آنان به عنوان وکیل مدافع آموزش و پرورش ، باید پیشتازانه ، پیشگیرانه و دفاع در برابر تمامی هجمه های برون و درون سازمانی ایستاده و با اطلاع‌رسانی هنرمندانه و به موقع خود برای مخاطب جاذبه ایجاد کنند.

عزت خواه افزود:کاستن فاصله ها و اعتمادسازی بین مردم و مسئولان،انعکاس مشکلات مردم و پیگیری برای حل آنها باید سرلوحه کار روابط عمومی ها قرار گیرد.

وی با اشاره به راه انداختن جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی، مسأله جهاد تبیین برگرفته از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب را یکی از ضروریات جامعه دانست و گفت:باید تمامی دستاوردها،خدمات و برکات نظام و انقلاب در تمامی عرصه ها بویژه در حوزه تعلیم و تربیت بخوبی برای افکار عمومی جامعه تبیین شود.

امام جمعه گچساران نیز این گردهمایی گفت:روابط عمومی ها رکن اساسی و قلب تپنده همه دستگاه‌های اجرایی کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

حجت الاسلام عنایت هاشمی با بیان اینکه جایگاه مهم و سرنوشت ساز روابط عمومی ها بر هیچ کسی پوشیده نیست افزود: در دهکده جهانی امروز نباید از نقش روابط عمومی‌ها در ادارات ، نهادها و جامعه غافل بود چرا که آنان با تعهد و تخصصی که در این رشته از علوم اجتماعی دارند، توانسته‌اند علاوه بر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه، نقش مهمی را در ارتقاء سازمان‌ها و نهادهای مربوط به خود ایفا کنند.

وی با تاکید بر استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی گفت: اگر اطلاع‌رسانی با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف ارتباطی سریع انجام شود به طور قطع تأثیرگذاری سازنده‌ای در سازمان ها،نهادها و ادارات داشته و به دنبال آن موج‌آفرینی مثبتی در جامعه ایجاد و موفقیت‌های زیادی را درپی خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان گچساران از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم در دنیای ارتباطات امروزی نام برد و افزود: روابط عمومی‌ها با توجه به جایگاه خود در هر سازمان و اداره متبوع خود با هنر، تخصص و کارآزمودگی از نقش موثری در حفظ و تداوم و تقویت تفاهم و همدلی و روحیه نشاط و مشارکت بین همکاران ان اداره یا سازمان دارند.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی جهاد تبیین را بنا به تاکید مقام معظم رهبری وظیفه ای فوری ، قطعی و لازم دانست و گفت:تبیین دستاوردها،خدمات ،ارزش‌ها، آرمان ها ،باورهای انقلاب و نظام برای افکار عمومی جامعه موجب بیمه شدن کشور و نظام در برابر تمامی خطرات داخلی و خارجی می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha