سند توسعه نماز در کهگیلویه وبویراحمد تدوین می شود

یاسوج - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید سند توسعه نماز با همکاری نهادهای متولی تا پایان سال جاری در این استان تدوین و ارائه شود.

به گزارش ایرنا، مراد علی پیوند روز چهارشنبه در ششمین اجلاس سراسری نماز استان اظهار داشت: برای ارتقا جایگاه نماز در نهادهای مختلف، باید یک سند پنج ساله تدوین و عملکرد دستگاه ها در این زمینه ارزیابی شود.

وی بیان کرد: با تدوین این سند عملکرد هر دستگاه مشخص و برنامه ریزی لازم برای ترویج فرهنگ نماز به صورت بهتری انجام خواهد شد.

پیوند بر برنامه ریزی مسوولان برای ترویج فرهنگ نماز در بین جمعیت نسل نو، جوان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این اجلاسیه بر ترویج فرهنگ نماز در جامعه تاکید و کرد و گفت: باید همه مردم فرهنگ نماز را در خانواده و جامعه نهادینه کنند.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی پیام‌های سالانه رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز را یک دائرة المعارف برای بهره مندی بیشتر دانست و اضافه کرد: نماز در ادارات باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: کهگیلویه و بویراحمد یک استان شیعی و مذهبی است و نیاز است آموزه های دینی از جمله نماز در مدارس، مساجد و دانشگاه ها برای نسل جوان تبیین و تشریح شود.

سند توسعه نماز در کهگیلویه وبویراحمد تدوین می شود

مدیر ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد در ششمین اجلاسیه استانی نماز بیان کرد: برنامه های خوبی از سوی کمیته های مشخص شده در سطح استان در یک سال اخیر اجرا شده است .

حجت الاسلام رضا قاسمی بر تلاش بیستر نهادهای مختلف برای ارتقای جایگاه نماز در سطح استان تاکید کرد و افزود: عملکرد نهادها در یکسال اخیر با توجه به وجود کاستی ها قابل تقدیر است.

وی یکی از اهداف اصلی اجلاسیه استانی نماز را تشویق و قدردانی از نهادها در حوزه نماز دانست و گفت: در ششمین اجلاسیه نماز ۱۶ دستگاه برتر معرفی شدند.

قاسمی کمیته امداد، مدیریت و برنامه ریزی، اقتصاد دارایی، استانداری، فرهنگ و ارشاد ،ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی ا ازجمله دستگاه های برتر در حوزه نماز اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha