تثبیت عناوین قهرمانی از برنامه‌های مهم فدراسیون کبدی است

اراک - ایرنا - رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران گفت: هشت برنامه استراتژی در این فدراسیون تدوین و با جدیت دنبال می‌شود که یکی از آنها، تثبیت عناوین قهرمانی و بودن قهرمانان روی سکوها است.

به گزارش ایرنا، «عباس اروسجی» روز چهارشنبه در نشست مجمع انتخابی هیات کبدی استان مرکزی در اراک، افزود: هر سازمانی به خصوص سازمان‌های توسعه یافته دارای برنامه راهبردی هستند و فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران هم در این راستا مستثنی نیست و برای توسعه این رشته برنامه‌های ویژه‌ای دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه، آموزش از دیگر برنامه‌ها و جزو استراتژی اصلی فدراسیون کبدی است، گفت: این ورزش جزو معدود رشته‌هایی است که در تمام میادین بین‌المللی حضور دارد و این قدرت کبدی جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد.

رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: به طور قطع، موفقیت‌ها تنها کسب مدال طلا نیست، بلکه میدان مبارزه است.

اروسجی اظهار کرد: امروز داشتن منابع مالی صرف، ساختمان و خودرو سرمایه یک سازمان نیست، بلکه منابع انسانی متخصص و بهره‌مندی از آنها و ایجاد تعامل و انسجام، سرمایه یک سازمان است.

وی گفت: حضور نمایندگان ورزش دانش‌آموزی، دانشگاهی، نیروهای مسلح، کارگری و شهرداری در مجامع انتخاباتی استان‌ها و فدراسیون، دارای یک فلسفه است که همان نیروی انسانی متخصص می‌باشد.

رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: باید از این فلسفه حضور در هیات استان‌ها و فدراسیون بهره کافی برد و همه تلاش‌ها برای استفاده مطلوب از تجهیزات این نمایندگان نیز به کار گرفته شود.

اروسجی اظهار کرد: اگر از منابع انسانی متخصص در هر سازمان یا هیات ورزشی بهره‌گیری نشود، افراد دچار مرگ تدریجی می شوند و توجه به این مهم امری ضروری است.

وی گفت: حضور ورزشکاران هر استان در مساقات قهرمانی کشور، لیگ‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی از اهمیت ویژه در ارزیابی‌ها برخوردار است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران افزود: توسعه رشته کبدی باید در همه شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد، دغدغه ورزشکاران دنبال شود و اکتفا به مجمع سالیانه نشود.

اروسجی با بیان اینکه، نتیجه در ورزش از هر نهاد دیگر ملموس‌تر است، اظهار کرد: جذب کردن هنر است و دفع کردن بی‌هنری است و مدیریت هنرمدانه به انجام کار درست است.

وی تاکید کرد: باید تلاش شود تا رخوت و سستی از جامعه وبیژه قشر جوان دور شود و با کار و تلاش و برنامه‌ریزی به هدف‌های تعیین شده دست پیدا کرد.

رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنانش گفت: استان مرکزی همیشه سهم به سزایی در میزبانی‌ها، حضور در مسابقات قهرمانی کشور و دعوت به اردوی تیم داشته و جزو استان های فعال است.

اروسجی تصریح کرد: توقع از جامعه کبدی استان مرکزی بیشتر از این است و امید است بیش از پیش شاهد درخشش این استان باشیم.

وی تاکید کرد: سکانداری یک هیات ورزشی چیزی جز زحمت نیست و آورده مالی به همراه ندارد اما انتظار است رئیس این هیات با انگیزه بالا و ارتباطات مناسب بتواند برنامه‌هایی که در هیات با تاسی از فدارسیون تدوین شده، به خوبی محقق کند.

مجمع انتخابی هیات کبدی استان مرکزی با ۲ نامزد دنبال شد که حسن شریفی از ادامه رقابت انصراف داد و حسین عبدلی با ۱۳ رای موافق به مدت چهار رسال سکانداری این هیات را برعهده گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha