۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85321307
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بهره‌وری و دانشگاه بجنورد امضا شد

بجنورد- ایرنا- تفاهم نامه همکاری علمی میان سازمان بهره وری انرژی ایران و دانشگاه بجنورد به منظور گسترش همکاری های علمی و اجرایی میان طرفین امروز(چهارشنبه) در محل استانداری خراسان شمالی امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،توسعه همکاری های مشترک در زمینه مبادله اطلاعات و داده های آموزشی تحقیقاتی، اجرای پروژه های تحقیقاتی کاربردی با موضوع بهره وری و برگزاری دوره های آموزشی مشترک در زمینه بهره وری از جمله اهداف امضای این تفاهم نامه است.

همچنین انجام تحقیقات مشترک در زمینه بهره وری سبز و نیز هدایت و حمایت از پایان نامه های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در راستای ارتقای بهره وری کشور نیز دیگر اهداف مدنظر این تفاهم نامه همکاری را تشکیل می دهد.

دانشگاه بجنورد نیز در این تفاهم نامه متعهد شده است عناوین تحقیقاتی پیشنهادی توافق شده با سازمان بهره وری را در اولویت کاری خود قرار داده و اقدام به برآورده کردن نیازهای آموزشی و پژوهشی سازمان بهره وری، ارائه خدمات کارگاهی آزمایشگاهی، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت، فراهم کردن تسهیلات لازم برای اجرای تحقیقات مشترک، تألیف، ترجمه و انتشار مراجع و کتب چاپی و الکترونیکی علمی مورد نیاز سازمان بهره وری کند.

همچنین در این تفاهم نامه، سازمان ملی بهره وری ایران ملزم به برگزاری نشست های مشترک در زمینه های مرتبط با بهره وری، برگزاری دوره های آموزشی، سمینارها، کنفرانس ها و کارگاه های تخصصی علمی، بررسی پروژه های پیشنهادی تحقیقاتی و تعریف پروژه های مشترک تحقیقاتی و کاربردی است.

این تفاهم‌نامه با حضور میرسامان پیشوایی، رییس سازمان ملی بهره وری ایران و استاندار و مسوولان خراسان شمالی در شورای اداری استان امضا شد.

دانشگاه بجنورد، یکسال پس از تاسیس استان خراسان شمالی در سال ۱۳۸۴ با پذیرش دانشجو در ۲ رشته کارشناسی پا گرفت که اکنون شمار رشته های آن به ۵۳ رشته در مقاطع مختلف رسیده است.

حدود ۳۰ هزار دانشجو دختر و پسر در ۳۳ مرکز شامل دانشگاه‌های دولتی، آزاد، غیر انتفاعی، پیام نور، فنی و حرفه ای، جامع علمی و کاربردی و فرهنگیان خراسان شمالی زیر نظر ۵۲۱ عضو هیات علمی تحصیل می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha