سه هزار و ۷۰۰ سیستان و بلوچستانی از خدمات کاروان سلامت بهره‌مند شدند

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار و ۷۰۰ نفر از بیماران این استان از خدمات کاروان سلامت جمعیت هلال احمر در سالجاری بهره‌مند شدند.

به گزارش ایرنا سیدمحمد مهدی سجادی روز چهارشنبه در آیین تقدیر از خیران و داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این مدت ۱۸ کاروان سلامت با هدف خدمت رسانی به مردم مناطق محروم سیستان و بلوچستان با حضور پزشکان عمومی، متخصص برگزار شد.

وی ادامه داد: داروی رایگان نیز بین بیماران نیازمند توزیع شد و همچنین مراجعان به کاروان‌های سلامت از خدمات فشار خون و قند خون نیز بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر در این مدت اقدام به اهدای بیش از ۱۸ هزار واحد خون به نیازمندان استان کردند.

وی جمع آوری بیش از هفت میلیارد ریال کمک مردمی برای کمک به مردم مظلوم غزه و زلزله زدگان افغانستان را از دیگر اقدامات شاخص اعضای جمععیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در سالجاری عنوان کرد.

به گزارش ایرنا در این مراسم از مطهره جهانی خبرنگار ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان داوطلب برتر استان حوزه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر تقدیر شد.

جهانی خبرنگار ایرنا در تهیه خبر و گزارش های طرح های محرومیت زدایی، کاروان سلامت و حوادث طبیعی با هلال احمر همکاری خوبی داشته و گزارش‌های تاثیر گذاری تهیه کرده است.

سه هزار و ۷۰۰ سیستان و بلوچستانی از خدمات کاروان سلامت بهره‌مند شدند

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وظایف عمده ای را در سطح ملی و بین المللی برعهده دارد و می کوشد تا به اهدافی که در اساسنامه این جمعیت آمده است، جامه عمل بپوشاند.
این اهداف عبارت از تلاش برای تسکین آلام بشری، احترام به انسان ها و کوشش در راستای برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان ملت ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون درنظرگرفتن هرگونه تبعیض میان آنان است.
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با سابقه ای بیش از ۹۰ سال در خدمت رسانی به مردم ایران و جهان، از بدو تاسیس تا کنون در مسیر اهداف انسان دوستانه و اصول هفتگانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر حرکت کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha