۱۷ هزارو ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار  سهم اشتغال البرز تعیین شد

کرج – ایرنا- سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز اعلام کرد: امسال ۱۷ هزارو ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تبصره سه برای اشتغالزایی این استان اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، حسین جلیل پیران روز چهارشنبه در نشست بررسی تبصره ۱۸ قانون بوده سال ۱۴۰۲ استان البرز افزود: این اعتبارات برای اشتغالزایی در اختیار بخش های مختلف قرار گرفته است.

وی از تخصیص ۱۰۰ همت بابت اعتبارات اعطای تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود:۵۰۰ هزار میلیارد ریال  از ۱۰۰ همت، سهم کمیته امداد امام خمینی(ره)،بهزیستی،بنیاد برکت، صندوق شکوفایی و نوآوری می باشد و ۵۰۰ هزار میلیارد ریال  بصورت استانی می باشد.

سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: نهادهای حمایتی که نتوانند تا پایان آذرماه ۱۴۰۲ ، ۵۰درصد اعتبارات خود را جذب نمایند؛ کمیته استانی می تواند اعتبار آن دستگاه را به سایر دستگاه های اجرایی که فعالانه اقدام می نمایند، اختصاص دهد؛ لذا نهادهای حمایتی در اسرع وقت مشکلات خود را در استفاده از سامانه تک( سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور) و نیز استفاده از تسهیلات از محل اعتبارات مذکور مرتفع نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha