۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۷
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85321490
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین رزمندگان مقاومت

تهران-ایرنا- همزمان با ادامه درگیری‌ها میان مبارزان فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه، رژیم اشغالگر به مجروح شدن ۲۱ نظامی خود طی ساعات گذشته اعتراف کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از شبکه الجزیره، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: ما و سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) با یک نیروی صهیونیست از فاصله صفر درگیر شدیم و چند کشته و زخمی در میان نظامیان دشمن برجای گذاشتیم.

در بیانیه القسام آمده است: پس از درگیری از فاصله صفر توپخانه گردان‌های القسام و سرایا القدس منطقه را با خمپاره های کالیبر سنگین بمباران کردند.

بازوی نظامی حماس همچنین گزارش داد: به همراه سرایا القدس توانستیم یک نیروی صهیونیستی متشکل از ۱۵ نظامی را در کمین محکمی در مرکز نوار غزه به دام بیاندازیم.

در همین راستا ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که ۲۱ نظامی آن طی ۲۴ ساعت گذشته در جریان نبردهای زمینی در غزه مجروح شدند.

پیش از این نیز رزمندگان مقاومت فلسطین امروز ۷ دستگاه تانک، ۳ نفربر و ۵ خودروی نظامی ارتش رژیم اسرائیل را منهدم و تانک‌های این رژیم را زیر ضربات خود مجبور به عقب نشینی در دو محور "الفالوجا" و "الفاخوره" کردند.

درپی تشدید مقابله مقاومت فلسطین با ارتش رژیم صهیونیستی علی‌رغم ورود جنگ به شصت و هشتمین روز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز اعلام کردند که نبردهای زمینی بین ارتش رژیم صهیونیستی و رزمندگان مقاومت در منطقه الشجاعیه در شهر غزه خونین است و نشانه‌ای از شکست جنبش حماس وجود ندارد.

«عاموس هرئیل» تحلیلگر و کارشناس نظامی روزنامه هاآرتص نیز اذعان کرد: بسیار دشوار است که ارتش بتواند اهداف و خواسته‌های مسئولان سیاسی، در غزه را در زمان باقیمانده عملی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha