افزایش شمار زخمی های ارتش اسراییل به ۴ هزار و ۵۴۴ نفر/ شکار یک تانک مرکاوای دیگر

تهران - ایرنا - روزنامه صهیونیستی "کالکالیست" از زخمی شدن ۴ هزار و ۵۴۴ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه تاکنون خبر داد.

به گزارش امروز (سه شنبه) ایرنا، روزنامه صهیونیستی کالکالیست به نقل از رئیس شعبه توانبخشی در وزارت امنیت رژیم اسراییل فاش کرد که از زمان شروع حمله ارتش این رژیم علیه ساکنان غزه تاکنون ۴ هزار و ۵۴۴ نظامی این رژیم مجروح شده اند.

این روزنامه به نقل از این مقام رژیم صهیونیستی افزود که به طور متوسط ‌روزانه ۶۰ نظامی این رژیم در جریان نبرد نیروهای مقاومت فلسطینی با آنها مجروح شده اند که بیشتر آنها زیر ۳۰ سال سن دارند.

انهدام یک تانک مراکاوای صهیونیست ها توسط رزمندگان رزمندگان سرایا القدس

گردان های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که صبح امروز یک تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را به‌وسیله بمب «ثاقب» در خان یونس منهدم کرده است.

همچنین جنبش حماس نیز در کانال تلگرامی خود جزئیات جدیدی از انهدام یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی در روز گذشته توسط رزمندگان این جنبش را منتشر کرد.

حماس اعلام کرد که پس از هدف قرار دادن یک تانک توسط رزمندگان این جنبش، یگان ویژه امدادی رژیم صهیونیستی سعی کرد تانک را از محل درگیری خارج کند، اما مجاهدان ما با آنها مقابله کرده و مانع از پیشروی آنها به سوی آن شدند؛ پس از این مقابله، یک جنگنده - بمب افکن رژیم اسرائیل این تانک را با چندین موشک هدف قرار داد و تمامی سرنشینان آن شامل نظامیان ارتش صهیونیستی به هلاکت رسیدند.

به گزارش ایرنا، جنگ رژیم صهیونیستی با مردم غزه در حالی به یکصد و نهمین روز خود رسیده که این رژیم در سردرگمی محض، کشتار مردم بی دفاع غزه را ادامه داده، در افکار عمومی در جهان منفورتر شده و مورد پیگرد و محکومیت کشورهای جهان قرار گرفته است.

۷ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی مصادف با ۱۵ مهر ۱۴۰۲ روز ویژه‌ای در تاریخ معاصر جهان و بالاخص در تاریخ منطقه غرب آسیا به شمار می‌آید. عملیات طوفان الاقصی، این روز را بیش از هر روز دیگری در تاریخ مقاومت فلسطین علیه اشغالگری رژیم آپارتاید صهیونیستی برجسته کرده است.

با وقوع این عملیات موفق آمیز و متمایز که برای اولین بار مقاومت فلسطین را از نقطه واکنشی به کنشگری و آفند در برابر اشغالگران صهیونیست وارد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha