۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85321568
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنعت‌نفت در آبادان مغلوب گلگهر سیرجان شد

۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵
کد خبر: 85321568
صنعت‌نفت در آبادان مغلوب گلگهر سیرجان شد

آبادان- ایرنا- تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر برابر میهمان خود گلگهر سیرجان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار که روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد؛ تیم گلگهر سیرجان با گل دقیقه ۱۳ "علیرضا کوشکی" به برتری رسید.

در نیمه نخست، حملات تیم گلگهر سیرجان آغاز و تیم صنعت‌نفت بدون هدف بازی را دنبال کرد که در دقیقه ۱۳ "بهنام برزای" از سمت راست پس از جای گذاشتن مدافع صنعت‌نفت توپ را روی دروازه ارسال و "علیرضا کوشکی" دروازه تیم میزبان را باز کرد.

بازی در نیمه اول بدون حمله خطرناک از سوی ۲ تیم با همان یک گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم "عبدالله ویسی" با سه تعویض آهنگ تیم را هجومی کرد تا به گل دست یابد اما صنعت‌نفت در حملات خود به در بسته خورد و دفاع منظم و مستحکم گلگهر سیرجان اجازه خودنمایی و ایجاد خطر را به بازیکنان میزبان نداد.

"کوپال ناظمی" به کمک‌های "علیرضا مرادی" و "بهزاد پناهی" تیم داوری این دیدار را تشکیل دادند.

"بهنام برزای"، "علیرضا اسلام طلب" و "سعید سحرخیزان" از تیم گلگهر سیرجان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با ترکیب "فهد طالب"، "حسین سنگرگیر"، "رحیم آلبوغبیش"، "علی یوسف"، "طالب ریکانی"، "یوسف کی‌شمس"، "مهدی داغر"، "میثم تهدیست"، "یوسف وکیا"، "فیاض میردورقی" و "امیر محمد پناهی" به میدان رفت.

تیم گل‌گهر سیرجان نیز با ترکیب "محمدرضا اخباری"، "سید ابوالفضل رزاق‌پور"، "علیرضا علیزاده"، "علیرضا آرتا"، "بهنام برزای"، "علی عاشوری"، "علیرضا کوشکی"، "مهدی ممی‌زاده"، "مسیح زاهدی"، "سعید سحرخیزان" و "احمدرضا زنده‌روح" بازی کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با این شکست ۱۰ امتیازی باقی ماند و در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha