۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۸
کد خبر: 85321667
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امیرآبادی: دربی همیشه حساس است/ بهترین پاس گل را به جباری دادم

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: در شهرآوردها پاس‌های گل مهمی دادم که بهترین آن به مجتبی جباری بود. در آن دربی موفق شدیم به برتری سه بر صفر برسیم.

مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به دربی بزرگ پایتخت، اظهار داشت: به طور حتم این جدال حسایت خاص خودش را دارد، مسابقه‌ای که اهمیت فراوانی داشته و هیچ کدام از دو تیم دوست ندارند، شکست بخورند.

وی افزود: استقلال انگیزه شکست دادن حریف خود را در دربی دارد و این به آبی‌پوشان تهرانی کمک خواهد کرد تا بهترین نتیجه را مقابل رقیب سنتی کسب کنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال به خوبی می‌دانند چقدر دربی برایشان مهم است و با تمام توان و انگیزه خود در این جدال حاضر خواهند شد. فردا به طور حتم بازیکنان استقلال در زمین سرشان را هم جلوی توپ خواهند گذاشت.

امیرآبادی تصریح کرد: در شهرآورد سال ۸۸ حمید علی عسگری از من عبور کرد و به مرحوم هادی نوروزی پاس گل داد که آن بازی را دو بر یک باختیم. پس از آن مسابقه با خودم عهد بستم که در شهرآوردها طوری بازی کنم که رضایت هواداران جلب شود و خدا را شکر با تمرینات بیشتر این اتفاق افتاد و توانستم در چند شهرآورد پاس گل بدهم.

وی تاکید کرد: در شهرآوردها پاس‌های گل مهمی دادم اما بهترین پاس گل من به مجتبی جباری بود که به این بازیکن پاس گل چیپ دادم.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: نباید به تیم فشار آورد. استقلال برای این بازی چند مصدوم دارد اما مربیان و بازیکنان به دنبال خلق بهترین نتیجه در زمین بازی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha