رییس پلیس راه سمنان: مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

سمنان - ایرنا - رییس پلیس راه درباره بارش برف و باران و لغزندگی جاده‌های این استان هشدار داد و گفت: شهروندان از سفرهای غیرضروری در آخر این هفته به ویژه از مسیر گردنه‌ها خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ موسی بزرگی روز پنجشنبه به رسانه ها اظهار داشت: بر اساس اعلام پاسگاه‌های پلیس راه استان از بامداد امروز بارش نزولات آسمانی در سطح محورهای استان آغاز شده و برای امروز و فردا احتمال بارش برف در گردنه های برف‌گیر وجود دارد.

وی ضمن هشدار به رانندگان در خصوص رانندگی در محورهای برفی و بارانی افزود: توصیه به رانندگان این است که از ترددهای غیرضروری در محورهای استان خودداری و قبل از سفر از وضعیت راه‌ها و شرایط بارش برف و باران در محورها اطلاع پیدا کنند و همواره رعایت سرعت مطمئنه و جوانب احتیاط را در شرایط برفی و بارانی مد نظر قرار دهند.

رییس پلیس راه استان سمنان بر لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ هنگام عزیمت به محورهای برفی تأکید کرد و گفت: سالم بودن سامانه گرمایشی و برف‌پاک‌کن هم از جمله موارد مهمی است که رانندگان باید به آن توجه کنند.

رییس پلیس راه سمنان: مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

رییس پلیس راه استان با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در تمامی محورها آماده خدمت‌رسانی به مردم و رانندگان هستند، خاطر نشان کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات رانندگی سفری ایمن و بدون حادثه در محورهای ارتباطی استان سمنان رقن بزنند.

هواشناسی استان سمنان برای امروز و فردا(پنجشنبه و جمعه) هشدار سطح نارنجی و هشدار زرد کشاورزی اعلام کرده و از بارش باران و برف در نقاط مختلف، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما تا هشت درجه سانتیگراد خبر داده است.

دمای هوا در این مدت در نقاط مرتفع و کوهستان استان به ویژه گردنه ها به زیر صفر درجه سانتیگراد می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha