اعمال محدویت‌های ترافیکی در مبادی منتهی به ورزشگاه آزادی

تهران بزرگ - ایرنا - معاون آموزش پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران راهور به صورت ویژه به منظور نظم بخشی ترافیکی برای شهرآورد ۱۰۲ پایتخت در معابر منتهی به ورزشگاه آزادی حضور دارند، از اعمال محدودیت‌های مقطعی ترافیک در معابر مذکور خبر داد.

سرهنگ فیروز کشیر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: پلیس راهور تمهیدات خاص ترافیکی برای شهرآورد با توجه به بارش باران و حجم خودروهای ورودی به پارکینگ ها در نظر گرفته است.

وی افزود: حتما تماشاگران با ماموران همکاری داشته باشند و رانندگان خودوری خود را به صورت دوبل یا در حاشیه اتوبان پارک نکنند.

وی ادامه داد: ماموران راهور در مبادی منتهی به ورزشگاه آزادی حضوری فعال برای نظم دهی به ترافیک دارند و محدودیت هایی برای پارک در نظر گرفته شده است.

به گفته کشیر، ترافیک در معابر منتهی به ورزشگاه هم اکنون روان است اما رانندگان با توجه به لغزندگی خیابان، با سرعت مطمئنه حرکت کنند و در پارکینگ های مخصوص اقدام به پارک خودروی خود کنند.

این مقام راهور همچنین هشدار داد: تماشاگرانی که با موتور به ورزشگاه مراجعه می کنند با توجه به تاریکی هوا پس از مسابقه و لغزندگی معابر بواسطه بارش ها، حتما از کلاه ایمنی استفاده کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

اعمال محدویت‌های ترافیکی در مبادی منتهی به ورزشگاه آزادی

بازی معوق تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

این بازی توسط ۱۲ دوربین HD فیلمبرداری و با گزارش محمدرضا احمدی به صورت مستقیم از شبکه سه سیما پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha