دولت سیزدهم ۱۰ هزار میلیارد ریال در فرودگاه ساری سرمایه‌گذاری کرد

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: فرودگاه بین المللی ساری در دو سال گذشته شرایط نامطلوبی داشته است که دولت با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی این فرودگاه را به استاندارد های لازم رسانده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی‌پور امروز –پنجشنبه- در دیدار با رییس سازمان هواشناسی کشور در ساری اظهار کرد: در حال حاضر فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری از جمله فرودگاه‌های برتر کشور محسوب می‌شود که این امر به خاطر توجه و سرمایه‌گذاری دولت رقم خورده است.

وی افزود: تا 2 سال پیش وضعیت این فرودگاه زیبنده استان مازندران با این حجم مسافر نبود. اما سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی دولت سیزدهم طی 2 سال اخیر این فرودگاه را تجهیز کرده و به شرایط مطلوبی رسانده است.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که هواشناسی برای مازندران با توجه به موقعیت خاس این استان در حوزه گردشگری و کشاورزی از اهمیت زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: سالانه ۴۰ میلیون مسافر و گردشگر به مازندران سفر می‌کنند و اطلاعات دقیق هواشناسی در برنامه‌ریزی‌های آن‌ها و همچنین ارائه خدمات به مسافران و مدیریت گردشگری و حضور مسافران در استان بسیار اثرگذار است.

دولت سیزدهم ۱۰ هزار میلیارد ریال در فرودگاه ساری سرمایه‌گذاری کرد

حسینی‌پور تصریح کرد: با توجه به پیشرفت‌های حاصل شده، مردم انتظار دارند پیش‌بینی‌های هواشناسی دقیق باشد که باید در این حوزه اهتمام جدی داشته باشیم.

استاندار مازندران با بیان این‌که طرح توسعه زیرساخت‌های هواشناسی مازندران باید یکی از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری به مازندران باشد، گفت: برای ایجاد ایستگاه‌های جدید هواشناسی هر چه در توان داریم به کار می‌گیریم. مدیریت استان در خصوص توسعه این زیرساخت‌ها با هدف افزایش دقت در پیش‌بینی‌های هواشناسی اهتمام جدی دارد.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد مجموعه هواشناسی مازندران گفت: تلاش می‌کنیم در دور دوم سفر ریاست جمهوری به مازندران برای ارتقاء زیرساخت‌های هواشناسی استان مصوبه خوبی داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha