فریاد نایب قهرمان جهان در سالن تا پیروز غول‌کش برابر کریمی+فیلم

ساری- ایرنا- حریف نایب قهرمان جهان در وزن ۷۴کیلوگرم قبل و بعد از مسابقه مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی روزهای ۲۲ تا ۲۴ آذر در شهر ساری در حال برگزاری است.

امروز پنجشنبه رقابت‌های اوزان ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم برگزار شد.

امیرمحمد یزدانی که ۲نشان نقره جهان را بدست آورده با نتیجه ۴ بر یک مقابل عادل پناهی در وزن ۷۴ کیلوگرم شکست خورد. پس از این شکست این دیدار با جنجال یزدانی ادامه داشت و او مقابل کادر فنی و تیم داوری قرار گرفت و اعتراض خود را با توضیحات تند ادامه داد.

پناهی در این دیدار حین و بعد از پیروزی توسط هواداران مورد تشویق قرار گرفت. اعتراض یزدانی تا سالن گرم ادامه داشت و او با صدای بلند به سالن گرم رفت که فردین معصومی و جمعی از مربیان به دنبال آرام کردن او بودند. بعد این اعتراضات یزدانی شروع به گریه کردن کرد که با واکنش و دل‌داری سایر مربیان و کشتی گیران همراه شد.

نایب قهرمان جهان اسیر غول کش ایرانی شد
همچنین در مبارزه بین علی سوادکوهی از مازندران و علیرضا کریمی از استان البرز در وزن ۸۶ کیلوگرم، سوادکوهی با نتیجه ۴بر صفر به پیروزی رسید.

در این دیدار هواداران از ابتدا تا پایان کشتی به تشویق غول‌کش ایرانی پرداختند. این دیدار در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای کشتی قهرمانی کشور برگزار شد.

در کنار سوادکوهی، هادی وفایی پور از استان همدان ومبین عظیمی از کردستان یکی از مدعیان  وزن ۸۶ کیلوگرم است. سوادکوهی با شکست نایب قهرمان جهان نشان داد که اراده جدی در این وزن قرار دارد و به دنبال رویایی با حسن یزدانی نفر نخست این وزن است.

تب دربی در مسابقات کشتی قهرمانی کشور 

شهرآورد پایتخت در حالی از ساعت ۱۶:۳۰ میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس در حال برگزاری است که حاضران در ورزشگاه با استفاده از سایت و اپلیکیشن نتیجه این دیدار را پیگیری می‌کنند.

مسوولان مسابقات نیز در ابتدای شهرآورد تصاویر از ورود تیم‌های استقلال و پرسپولیس را پخش کردند که با تشویق و کری‌خوانی حاضران در سالن همراه بود.

بیش از یک‌هزار نفر در سالن کشتی نظاره گر هنرنمایی آزادکاران وزن‌های ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم هستند. 

نیمه نخست تیمهای استقلال و پرسپولیس با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد امروز در سه وزن المپیکی در سالن سید رسول حسینی در ساری در حال جریان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha