۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۲۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85322644
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیمارستان اردستان جراح اعصاب ندارد

۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۲۵
کد خبر: 85322644
بیمارستان اردستان جراح اعصاب ندارد

کاشان– ایرنا- سرپرست بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: این مرکز درمانی به عنوان تنها بیمارستان شهرستان، پزشک جراح اعصاب ندارد.

به گزارش ایرنا،دکتر محمود زاهد نژاد پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بیمارستان اردستان به عنوان مرکز درمانی جنرال یا تخصصی از نظر چارت سازمانی در وضعیت مناسبی قرار دارد ولی به یک نفر پزشک جراح اعصاب نیاز دارد.

وی تصریح کرد: ۹ پانسیون موجود در بیمارستان شهید بهشتی، کافی نیست و با توجه به وجود پزشکان متخصص باید این تعداد افزایش یابد، همچنین ساختمان بیمارستان نیز فرسوده شده و نیازمند بهسازی و تجهیز است.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی اردستان با بیان اینکه این بیمارستان نیاز به ۶۱ مورد انواع تجهیزات پزشکی دارد، گفت: با توجه به اینکه حدود ۳۰ سال از افتتاح این واحد درمانی می گذرد، تجهیزات آن به ویژه تجهیزات اتاق عمل، اکو و آندوسکوپی فرسوده شده و باید با تجهیزات جدید جایگزین شود، همچنین در این بیمارستان دستگاه ام آرای وجود ندارد که اعتبار زیادی می خواهد و خرید آن در توان مجموعه بهداشت ودرمان اردستان نیست در این زمینه از نیکوکاران درخواست مساعدت و همیاری داریم.

زاهدنژاد افزود: بیمارستان ۶۰ تختخوابی شهید بهشتی اردستان با بخش های داخلی، اطفال، قلب، زنان و زایمان، چشم پزشکی، ارتوپدی، دیالیز، مغز واعصاب، اعصاب و روان، سونوگرافی، بیهوشی، عفونی، روانپزشکی، پاتولوژی، ارولوژی و جراحی به بیماران خدمات ارائه می دهد.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی اردستان بیان کرد کرد: گفتار درمانی، کاردرمانی، مرکز فوریت های پزشکی، اسپیرومتری، تغذیه و دیابت از دیگر واحدهای این بیمارستان است.

زاهد نژاد بابیان اینکه میزان اشغال تخت این بیمارستان بیش از ۳۰درصد است ، گفت: شمار پزشکان متخصص این شهرستان ۲۲ نفر و پزشکان عمومی نیز ۵۰ نفر هستند.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha