مهدی‌پور: حق ندارند به استقلال توهین کنند/ اگر سال‌های قبل VAR بود قهرمانی‌ها تغییر می‌کرد

تهران- ایرنا- بازیکن تیم استقلال گفت: مجری صداوسیما حق ندارد استقلال را مورد تمسخر قرار بدهد. صحبت‌های او اصلا در شان صدا و سیما نبود.

به گزارش ایرنا، مهدی مهدی‌پور بازیکن استقلال پس از تساوی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: نیمه اول پرسپولیس بیشتر مالکیت را در اختیار داشت اما ما چندان موقعیت حساسی به آنها ندادیم.

وی افزود: آن‌ها در نیمه اول فقط یک ضربه ایستگاهی داشت و در نیمه دوم خودمان اشتباه کردیم که توانستند به گل برسند و کار برای ما سخت شد.

مهدی مهدی‌پور ادامه داد: صداوسیما یک کشور جای مسخره بازی نیست و مجری حق ندارد استقلال را مورد تمسخر قرار بدهد. صحبت‌های او اصلا در شان صدا و سیما نبود. فکر می‌کنم گفته بودند که بازیکنان استقلال VAR را هم می‌بینند که خوشبختانه امروز VAR بود و خداراشکر که ما VAR را دیدیم که چه شد. اگر نمی‌دیدیم باز هم حق استقلال ضایع می‌شد.

او با انتقاد از داوری بازی گفت: با همه احترام به داور بازی، فکر می‌کنم که باز هم یک پنالتی ما سوخت چون مدافع پرسپولیس دست راست پیمان بابایی را کاملا گرفته بود و نگذاشت او ضربه بزند. از نظر من صد درصد پنالتی بود و خداراشکر حداقل VAR بود حق ما باز هم ضایع نشد. دو سال است که ما می‌گوییم VAR را بیاورید، نه تنها برای داربی، بلکه در همه بازی‌ها باید باشد.

مهدی‌پور با اشاره به اشتباهات داوری تصریح کرد: دربی‌های گذشته را ببیند و الان هم ببیند که چقدر فرق کرده است. وحید امیری دوست خوب من که پای مهدی قایدی را زد، توپی که به دست گولسیانی خورد در داربی پارسال، اگر در همه این‌ بازی‌ها VAR بود نتایج خیلی فرق می‌کرد و روی قهرمانی‌ها هم تاثیرگذار بود.

او در پایان خاطرنشان کرد: من این صحبت را از طرف همه بازیکنان استقلال انجام می‌دهم، اگر برخورد در شانی با این مجریان صدا و سیما نشود، بازیکنان استقلال دیگر با هیچ دوربینی از صدا و سیما صحبت نمی‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha