افسانه شکست ناپذیری اسرائیل با طوفان الاقصی به پایان رسید

ساری - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: طوفان الاقصی توانست بر افسانه شکست ناپذیر بودن اسراییل در بخش های نظامی، امنیتی و سیاسی خط بطلان بکشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم عزیز زاده گرجی روز جمعه در سومین همایش مقاومت نهضت جهان اسلام که در بابلسر برگزار شد، افزود: حمله غافلگیرانه حماس باعث شد تا هیمنه شکست ناپذیر بودن رژیم صهیونیستی شکسته از بین برود.
وی ادامه داد : حماسه غزه دستاورد بزرگی و آغازی برای پیروزی نهایی وعده داده شده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: عملیات طوفان الاقصی اولین عملیات پیش دستانه بر علیه رژیم صهیونیستی است که غافلگیری این رژیم را ایجاد کرد.
وی ادامه داد : با اجرای این حمله موجودیت اسراییل تهدید شده ‌به خطر افتاده است.
عزیزاده گرجی گفت : این عملیات نشان داد که فلسطین در مسیر هویت خود به شدت ایستاده و حتما نتیجه خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه این حماسه، گام بزرگی برای نجات فلسطین خواهد بود اظهار داشت: رسانه های معاند در وارونه نشان دادن این اقدام هستند ولی اثرات آن قابل رویت است. وی اوج گیری موج مهاجرت معکوس از سرزمین اشغالی ‌و مشکلات بحران های داخلی را از اثرات آن ذکر کرد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ادامه داد : تلاش دشمنان برای وارونه نشان دادن حقیقت ظلم و ستمی که بر مردم فلسطین می شود بی نتیجه ماند و اکنون شاهد بیداری افکار عمومی جهان هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha