۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱
کد خبر: 85322891
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جوان: به دنبال افتخارآفرینی در المپیک هستم

۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱
کد خبر: 85322891
جوان: به دنبال افتخارآفرینی در المپیک هستم

ساری - ایرنا- قهرمان وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور گفت: با این موفقیت درصدد هستم تا در وزن المپیکی موفقیت خود را تکرار کنم و مدال‌های خوشرنگی را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

به گزارش ایرنا، احمد محمدنژاد جوان پس از برتری مقابل علیرضا سرلک در فینال وزن ۵۷ کیلوگرم مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خداراشکر می کنم که توانستم از ابتدا مبارزه را خوب و طبق برنامه پیش ببریم و در پایان هم با شکست سرلک به مقام قهرمانی برسم. امیدوارم پس از این اتفاق در رقابت‌های پیش رو هم بهترین نتایج را به دست بیاورم. فضای سالن سیدرسول حسینی ساری خوب بود و تشویق‌ هواداران به ما انگیزه می‌داد.

وی درباره عملکردش در این مسابقات گفت: هنوز فرصت و جای زیادی برای پیشرفت کردن دارم و در این مسیر دشوار ان‌شاءالله باید برای رقابت‌های مهم المپیک با کمک کادر فنی آماده‌تر شوم.

این کشتی‌گیر خراسانی درباره حریف فینالش یعنی علیرضا سرلک دارنده مدال نقره جهان نیز، خاطر نشان کرد: ارادت قلبی و خاصی به او دارم چرا که در ابتدا رفیق و دوستم محسوب می‌شویم. با اینکه رقابت بود اما از صمیم قلب او را دوست دارم. بالاخره ذات ورزش در این است هر کسی کمتر اشتباه کند و بیشتر زحمت بکشد می‌تواند برنده از تشک بیرون بیاید.

محمدنژاد جوان درباره برنامه‌اش برای کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: امیدوارم با همفکری مربیان به خوبی برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده شوم تا با شرایط خوبی بتوانم سهمیه المپیک در وزن ۵۷ کیلوگرم را بگیرم.

او درباره اینکه چقدر امیدوار است با حضور کادر فنی جدید تیم ملی مسیر پیشرفت را سپری کند، اظهار داشت: ان شاءالله کادرفنی تیم ملی به من کمک کنند که بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. جای خوشحالی دارد که می توانیم از تجربیات گرانبهای کادرفنی بیشترین استفاده را ببریم. برخی از اعضای کادر فنی مدال جهانی دارند و همین موضوع یک اتفاق ویژه خواهد بود تا با انگیزه بالاتری کارها را پیش ببریم.

نفر نخست مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد درباره حضور مدعیان و کار سختش برای موفقیت در المپیک گفت: کشتی گیران سایر کشورها مانند ما کشتی گیر و دارای نقاط ضعفی هستند. انشاالله با آنالیز خوبی که با کمک مربیان تیم ملی انجام می دهیم، بتوانیم مقابل آنها با اقتدار و بی نقص ظاهر شوم و کشتی بگیرم تا بهترین نتیجه را بگیرم.

محمدنژاد جوان با انتقاد از میزبانی مسابقات گفت: واقعا نوع غذاهایی که به کشتی گیران داده می‌شد در شأن و شخصیت ما ورزشکاران نبود زیرا برخی از کشتی گیران دارای رژیم بودند. سالن گرم مسابقات مناسب نبود. متاسفانه فاصله دور اسکان با محل برگزاری رقابت‌ها یکی دیگر از نواقص بود. با تمام ایراداتی که وجود داشت باز خودمان را با همه‌چیز وفق دادیم تا به آن نتیجه‌ای که مدنظر خودم و مربیانم بود برسیم.

احمدمحمدنژاد جوان شانس آن را داشت حتی در جهانی ۲۰۲۳ در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران باشد اما چرخه انتخابی تیم ملی سبب شد تا او به همراه میلاد والی‌زاده راهی مجارستان شوند و در یک کشتی رودرو این والی‌زاده بود که با پیروزی بلیت بلگراد را برای خود رزور کرد. 

والی‌زاده در پیکارهای قهرمانی کشور برابر نماینده کرمانشاه مغلوب و از دور پیکارها حذف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha