بهره برداری از طرح های ورزشی زمینه اشتغال ۶۵۰ جوان کهگیلویه و بویراحمدی را فراهم کرد

یاسوج -ایرنا -مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت:افتتاح ۶۵ طرح ورزشی در سال های اخیر اشتغال ۶۵۰ نفر از جوانان در شهرستان های مختلف استان را فراهم کرده است.

عین الله دهقان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران تاکید کرد: در این مدت تاسیس ۴۵ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد زمینه اشتغال ۱۳۵ نفر را فراهم کرده است.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم ۳۲ فقره تسهیلات بانکی برای راه اندازی این باشگاه های ورزشی به سرمایه گذاران بخش خصوصی پرداخت شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد سن جوانان را ۱۸ تا ۳۴ سال عنوان کرد و از وجود ۲۳۹ هزار نفر جوان پسر و دختر در استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در استان ۸/۱۹ است تاکید کرد: به منظور حمایت ازاشتغال جوانان کمیته کار آفرینی و برگزاری کارگاه های تخصصی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت : ۱۰ هزار و ۵۴۷ نفر در استان متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج هستند که تا پایان آبان به ۶ هزار و ۳۷۶ نفر تسهیلات پرداخت شده و چهار هزار و ۱۷۱ نفر هم در صف دریافت وام ازدواج هستند.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی ازدواج در کشور ۸۰ درصد است تصریح کرد : پرداختی تسهیلات ازدواج در استان ۶۰ درصد است که می‌طلبد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج نهایت همکاری را داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha