۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85322955
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ساعات پرکار وزیر کشور در ایلام

۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲
کد خبر: 85322955
ساعات پرکار وزیر کشور در ایلام

ایلام - ایرنا - وزیر کشور صبح دیروز تا پاسی از شب گذشته را مهمان شهرستان های جنوبی ایلام بود و ساعات پرکار و پرمشغله ای را در این استان سپری کرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان دهلران اولین مقصد "احمد وحیدی" بود که به صورت زمینی و از دزفول وارد استان ایلام و این شهرستان شد.

افتتاح ۱۲ نمایشگاه توانمندی ها و صنایع دستی عشایر استان ایلام، دیدار عمومی و حضور در جمع مردم شهرستان دهلران در ورزشگاه شهر دهلران از جمله برنامه های سفر وزیر کشور به استان ایلام بود.

وزیر کشور در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی های عشایر دهلران، بر برندسازی و بسته بندی شکیل محصولات عشایری جهت تقویت فروش و بازاریابی این تولیدات تاکید کرد.

وحیدی در بدو ورود به استان ایلام در شهرستان دهلران، تکمیل طرح ان. جی. ال پتروشیمی دهلران را مهم و ضروری برشمرد و بر جمع آوری و مدیریت گازهای همراه نفت را با هدف کاهش تنش های زیست محیطی و آلودگی های زیست محیطی و نیز تامین خوراک صنایع پایین دستی پتروشیمی تاکید کرد.

وزیر کشور در دیدار مردمی با مردم شهرستان مرزی دهلران خواستار بهسازی مبلمان شهری این شهر شد.

ساعات پرکار وزیر کشور در ایلام

وحیدی در ادامه سفر خود به استان ایلام در شهرستان های دره شهر و آبدانان رفت.

وزیر کشور پس از عبور از شهر مورموری از طریق تونل کبیرکوه به طول ۶ هزار و ۳۰۰ متر( شامل یک تونل به طول چهار هزار و ۸۰۰ متر و همچنین هشت تونل کوچک به طول یکهزار و ۵۰۰ متر) که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد، وارد شهرستان دره شهر شد.

وی در جریان بازدید از دومین تونل کشور که راه ارتباطی شهرستان های دره شهر و آبدانان را با حذف پیچ های خطرناک، به مسیری مطمئن و امن تبدیل می کند، گفت: طول کل تونل و مسیرهای ۲ طرف آن ۱۷ کیلومتر است که با احتساب طول حدود هفت کیلومتری این تونل، طولانی ترین تونل کنونی کشور به شمار می رود.

وحیدی ابراز کرد: تونل کبیرکوه به‌ عنوان یکی از مطالبات مهم مردم، دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و برای تکمیل این ابرپروژه در زمان مقرر مطالبات پیمانکار پرداخت خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد این طرح کلان ملی با حذف ۹۰ پیچ خطرناک تا دهه فجر به اتمام برسد.

وزیر کشور بعد از عبور تونل کبیرکوه، وارد دهستان ارمو شهرستان دره شهر شد، وی در بدو ورود به ارمو، با حضور در مزار شهدای این روستا در جوار امامزاده بابا سیف الدین(ع)، با حضور در مزار شهید «حشمت سهرابی» نخستین شهید مدافع حرم استان ایلام، شهیده مدافع سلامت دکتر «افسانه حسنوند عموزاده» و ۱۱ شهید این روستا، ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

ساعات پرکار وزیر کشور در ایلام

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه دهستان ارمو ( مدرسه زنده یاد مسعود آروین)، دیدار مردمی با اقشار مختلف مردم شهرستان دره‌شهر در صحن امامزاده سید سیف‌الدین(ع) و حضور در مسجد جامعه دره شهر و اقامه نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام امرایی، امام جمعه این شهر، از دیگر برنامه های حضور وحیدی وزیر کشور در این شهرستان بود.

وحیدی در جمع ساکنان این دهستان بر مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

وزیر کشور شامگاه پنج شنبه دره شهر را به مقصد آبدانان ترک کرد، حضور در مزار شهدای شهر آبدانان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و شهید "داریوش رضایی نژاد" دانشمند هسته ای کشور، افتتاح مجتمع آموزشی، بازدید از مجتمع علوم پزشکی و حضور در جمع مردم این شهرستان و شرکت در کارگروه اجتماعی از جمله برنامه های سفر وزیر کشور در آبدانان بود.

وحیدی در جمع مردم آبدانان بر پیگیری راه اندازی فرودگاه قدیمی این شهرستان تاکید کرد.

ساعات پرکار وزیر کشور در ایلام

وزیر کشور در شهرستان آبدانان نیز کلنگ مجتمع آموزشی ۶ کلاسه شاید داریوش رضایی نژاد را با حضور رییس سازمان انرژی هسته‌ای بر زمین زد و سپس در منزل این شهید دانشمند هسته ای حضور یافت.

به گزارش ایرنا، "احمد وحیدی" شامگاه دیشب ایلام را بعد از ساعات فشرده کاری ایلام را به مقصد دزفول ترک کرد.

وزیر کشور در سال جاری چندین بار به استان ایلام سفر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha