۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۷
کد خبرنگار: 1425
کد خبر: 85322691
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عملیات ساخت مجتمع آموزشی شهدای هسته‌ای آبدانان با حضور وزیر کشور آغاز شد

ایلام- ایرنا- عملیات ساخت مجتمع آموزشی "شهید داریوش رضایی نژاد" شامگاه پنجشنبه در آئینی با حضور وزیر کشور، رییس سازمان انرژی هسته‌ای، استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی و محلی در آبدانان آغاز و کلنگ این طرح آموزشی به زمین زده شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این مجتمع شامل مدرسه ۶ کلاسه متوسطه اول، مدرسه ۶ کلاسه متوسطه دوم، سالن ورزشی، سالن چند منظوره، سرویس بهداشتی، سرایداری و محوطه تجهیزات است.

"جلال حمره" افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت سه هزار و ۲٠٠ متر مربع زیر بنا احداث خواهد شد.

عملیات ساخت مجتمع آموزشی شهدای هسته‌ای آبدانان با حضور وزیر کشور آغاز شد

"احمد وحیدی" وزیر کشور در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند شهید هسته‌ای رضایی نژاد، گفت: تلاش در جهت حفظ نام و یاد شهدا از مهمترین اولویت‌ها است.

وی اظهار کرد: امید است دانش‌آموزنی که در این مرکز تحصیل می‌کنند راه این شهید والامقام را ادامه دهند.

وزیر کشور در ادامه سفر به شهرستان آبدانان به همراه استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در منزل شهید داریوش رضایی نژاد حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

وحیدی در این دیدار با بیان اینکه بسیار خرسندم که در منزل شهید رضایی‌نژاد حضور پیدا کردیم، اظهار کرد: شهید رضایی نژاد گل سرسبد این شهر است.

وی خطاب به پدر شهید رضایی‌نژاد، گفت: این شهید عزیز خدمات ارزنده ای به نظام ارایه کرده و به شما پدر و مادر این شهید بزرگوار افتخار می کنیم که چنین فرزندی را برای ایران تربیت کردید.

عملیات ساخت مجتمع آموزشی شهدای هسته‌ای آبدانان با حضور وزیر کشور آغاز شد

وزیر کشور تصریح کرد: پرتوهای انقلاب از خانه‌های معظم شهدا بیرون می‌زند، خانواده های شهدا در عمل نشان دادند که پای نظام و انقلاب هستند.

شهید داریوش رضایی‌نژاد از دانشمندان هسته‌ای کشور در تاریخ ۱ مرداد ۱۳۹۰ توسط ایادی استکبار و سرویس جاسوسی اسرائیل(موساد) در درب منزل خود به فیض شهادت نائل شد.

همچنین در ادامه سفر وزیر کشور به شهرستان آبدانان مدرسه ۶ کلاسه ارمو دره‌شهر با نام زنده یاد مسعود آروین با صرف ۹۰ میلیارد ریال اعتبار و مشارکت انجمن حامی دانش آموختگان دبیرستان دانشگاه ملی (ایران) و زیربنای ۵۶۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

بیش از یک هزار و ۳۰۰ واحد آموزشی در ایلام وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha