دولت جلوی نفوذ فساد در گلوگاه های مختلف را بگیرد

ساوه - ایرنا - امام جمعه موقت ساوه با اشاره به همت ۲ ساله دولت سیزدهم در مقابله با فساد گفت: انتظار می رود این دولت جلوی نفوذ فساد در گلوگاه های مختلف از جمله کالاهای اساسی و نهاده های دام و طیور را بگیرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی بدرخانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به انتشار خبر فساد در واردات چای اظهار کرد: برخی افراد و شخصی های سیاسی به با دیدگاه های جناحی به دنبال تحلیل و تفسیر این مساله هستند.

وی یادآور شد: اما بروز هرگونه فسا کم یا زیاد آن در شان و منزلت نظام جمهوری اسامی نبوده تبعات منفی و کاهش سرمایه های اجتماعی نظام را در پی دارد و نباید با مباحث سیاسی و جناحی با این مساله برخورد کرد.

حجت الاسلام بدرخانی افزود: دولت سیزدهم در مسایل مختلف همت خود را برای جلوگیری و مقابله با فساد نشان داده است و از دولت انقلابی انتطار داریم جلوی نفوذ فساد را در گلوگاه های دیگر همانند کالای اساسی و نهاده های دامی را بگیرد.

وی گفت: همچنین در مورد فساد رخ داده نیز انتظار می رود به صورت شفاف تقصیر نهادهای دولتی در فساد چای را به مردم اعلام و بدون اغماض با همکاری قوه قضاییه با خاطیان در دولت های فعلی و قبلی برخورد کند.

وتو آتش بس غزه توسط امریکا ناکارآمدی نهادهای بین المللی را نشان می دهد

امام جمعه موقت ساوه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی بعد از آتش بس جنگ را به جنوب غزه متمرکز کرده است تا در ۲ منطقه خان یونس و رفح مبارزان فلسطینی را زمین گیر کند افزود: با توجه ناکامی این رژیم در از بین ساکنان غزه، ترور رهبران حماس به عنوان مهمترین اولیت آن در تضعیف مبارزان است.

وی یادآور شد: اقدامات وحشیانه علیه مردم غزه باعث افزایش فشارهای جهانی شده است به گونه ای دبیر کل سازمان ملل متحد با اتکا به ماده ۹۹ منشور این سازمان خواستار تشکیل جلسه فوق العاده شد؛ این ماده به دبیرکل اجازه می دهد هر موقع تشخیص داد که جنگی امنیت جهان را به مخاطره انداخته با تشکیل جلسه مانع از آن شود.

بدرخانی گفت: هم اکنون آمارها از شهادت ۱۹ هزار و زخمی شدن ۵۰ هزار فلسطینی در جنگ دارد و وتوی پیشنهاد آتش بس در غزه توسط ایالات متحده آمریکا ناکارآمدی نهادهای بین المللی برابر اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی و حمایت های آمریکا از این جریان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha