۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85323134
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه: باید مانع نمایش چهره‌ای غیر واقعی و نامناسب از کیش شد

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه باید مانع نمایش چهره‌ای غیر واقعی از این جزیره شد، گفت: چهره واقعی کیش فرهنگی و مذهبی است و نباید رفتار غیر فرهنگی تعداد انگشت شماری از گردشگران به حساب کل مردم و مسافران نوشته شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش اظهار کرد: وضعیت فرهنگی در جزیره کیش در شرایط مناسبی قرار دارد و نباید به برخی حاشیه‌ها در این رابطه توجه کرد.

وی در ادامه با اشاره بر ضرورت توجه به اقتصاد دریا محور، بیان کرد: توجه به این حوزه همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و می‌تواند کشور را از وابستگی به نفت رها کند.

امام جمعه کیش در رابطه با فساد رخ داده در پرونده چای دبش، بیان کرد: دولت نشان داد که در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی ندارد و در این راستا حساسیت لازم‌ را دارد.

وی‌ افزود: امید است تلاش‌های دولت در برچیده شدن زمینه فساد نیز نتیجه بخش باشد تا دیگر شاهد اتفاقات این چنینی در کشور نباشیم.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» در ادامه خطبه‌های این هفته با اشاره به نقش ایران در نظم نوین جهانی، گفت: ایران امروز در تصمیمات و تغییرات مهم جهان نقش دارد و به این اقتدار روز به روز افزوده می‌شود.

وی با اشاره به همکاری موفق ایران و روسیه در عرصه بین المللی، اظهار کرد: همکاری ایران با روسیه در مبارزه با داعش و دشمنان در سوریه نتیجه بخش بود و این همکاری در موضوع غزه نیز می‌تواند اثر بخش باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha