۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۵
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85323318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ آتش‌سوزی در خرم آباد مهار شد

۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۵
کد خبر: 85323318
۲ آتش‌سوزی در خرم آباد مهار شد

خرم آباد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: آتش سوزی در یک واحد تجاری و حریق یک دستگاه خودروی پراید با تلاش آتش نشانان مهار شد.

به گزارش جمعه شب ایرنا از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد، محمد میرزایی مقدم اظهار کرد: عصر امروز با تماس شهروندان با ستاد فرماندهی آتش نشانی حریق یک دستگاه خودروی پراید در خیابان منصوری گلدشت غربی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان‌ایستگاه شماره ۶ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه سواری پراید از ناحیه صندوق عقب دچار حریق شده که بلافاصله آتش نشانان با اقدام به مهار و اطفای حریق نموده و پس از مهار آتش و رفع خطر محل را ایمن‌سازی کردند.

میرزایی مقدم بیان کرد: در حادثه‌ای دیگر در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی، حریق مغازه آبمیوه و بستنی در خیابان شهدای شرقی اعلام شد.

وی افزود: پس دریافت خبر وقوع این حادثه، ۲ تیم اطفایی ازایستگاه‌های شماره ۲ و هفت به محل حادثه اعزام و پس از باز کردن درب فروشگاه، اقدامات لازم را برای اطفای حریق و رفع خطر و جلوگیری از سرایت حریق به مغازه‌های مجاور انجام دادند.

میرزایی مقدم بیان کرد:خوشبختانه با سرعت عمل آتش نشانان و اطلاع‌رسانی به موقع شهروندان از گسترش آتش سوزی جلوگیری به عمل آمد.

کارشناسان در حال بررسی علت حریق هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha