یک هزار و ۱۰۰ پروژه داوطلبی در هلال احمر لرستان انجام شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: طی یکسال گذشته یک هزار و ۱۰۰ پروژه داوطلبی در هلال احمر لرستان انجام شده است.

محمد قدمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: طی یکسال گذشته در مجموع یک هزار و ۱۰۰ پروژه داوطلبی با مشارکت ۱۵ هزار داوطلب به ارزش ۶۵۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی با بیان اینکه این مدت بیش از ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی جهت تقویت بانک امانت تجهیزات پزشکی استان تهیه شده اظهار داشت: تعداد ۴۵ کاروان سلامت (ویزیت و داروی رایگان) در مناطق محروم برگزار شده است.

مدیرعامل هلال احمر لرستان ادامه داد: همچنین در یکسال گذشته مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال کمک هزینه دارو پرداخت شده است.

قدمی عنوان کرد: ۶۵ هزار وعده غذای گرم نبز در مناسبت های مختلف طبخ و بیش از ۶ هزار بسته معیشتی و سه هزار بسته لوازم التحریر بین مردم و نیازمندان به همت نیروهای داوطلب استان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: همچنین ۹۵ نجاتگر ماهر در روزهای زمستان آماده خدمت رسانی در طرح زمستانه این جمعیت هستند.

وی بیان کرد: این جمعیت با دارا بودن ۲۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و چهار پایگاه سیار همچنین ۸۰ دستگاه خودرو شامل آمبولانس، خودرو نجات و کمک دار سبک و سنگین برای امداد رسانی و اجرای طرح زمستانه آمادگی کامل دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha