اعزام با تاخیر تیم‌های شطرنج به امارات/ تحریم نشست فدراسیون آسیایی

تهران - ایرنا - تیم‌های شطرنج ایران به دلیل تاخیر در صدور روادید با تاخیر به کشور امارات اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون روز شنبه در گفت‌وگویی گفت: متاسفانه به دلیل عدم هماهنگی فدراسیون آسیایی و کشور میزبان به دلیل تاخیر صدور روادید و البته صادر نشدن روادید برای برخی از کاروان اعزامی شطرنج ایران به رقابت‌های رده‌های سنی قهرمانی آسیا در شهر العین کشور امارات، این تیم با تاخیر و بدون برخی اعضاء به مقصد اعزام شد.

وی افزود: به دلیل این اقدام علیرغم دریافت دعوتنامه و بلیت سفر به امارات توسط فدراسیون آسیایی برای حضور در مجمع فدراسیون شطرنج آسیا و به نشانه اعتراض در این نشست شرکت نخواهم کرد.

عظیمی اظهار داشت: رفتار میزبان و البته برگزار کنندگان در عدم صدور به موقع ویزا برای تیم ملی ایران حرفه‌ای و اخلاقی نبود و متاسفانه همین اقدام باعث شد فدراسیون متضرر شود چرا که در سه نوبت اقدام به اخذ بلیت پرواز برای اعزام تیم به این رقابت‌ها کردیم که دو نوبت آن باطل شد.

سرپرست فدراسیون در پایان گفت: علی‌رغم آغاز رقابت‌ها در بخش رپید و حضور تنها یک نماینده و گذشت یک دور استاندارد از نرسیدن دیگر بازیکنان ما سر میز، تلاش کردیم حتما تیم اعزام شود، خدا رو شکر این اتفاق افتاد و بازیکنان از دور دوم رقابت‌های استاندارد وارد مسابقات شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha