اسبقیان: برای ورزش قوی باید به زیرساخت ها و ورزش همگانی توجه شود

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان گفت: توجه به ورزش پایه، زیرساخت‌ها و ورزش همگانی می‌تواند ما را به دست‌یابی به ورزش قوی کمک کند.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد شروین اسبقیان، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان در خصوص بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر "ایران قوی، ورزش قوی" اظهار داشت: مقام معظم رهبری به ورزش کشور به خصوص ورزش جانبازان و توان یابان همیشه توجه ویژه‌ای دارند و با رهنمودهای عالمانه خود همواره راه‌گشای حل مشکلات ورزشکاران و جامعه ورزش کشور بودند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب، همیشه مسابقات تیم‌های ملی کشورمان را تماشا می‌کنند و در دیدار جامعه ورزش با ایشان، بارها به جزئی‌ترین نکات و اتفاقات ورزشی تیم‌های ملی و ملی‌پوشان در رویدادهای بزرگی همچون بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیکی اشاره کردند و پس از هر قهرمانی با پیام‌های دلگرم کننده‌شان به قهرمانان انگیزه دادند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان درمورد صحبت‌های رهبری در دیدار با ورزشکاران عنوان کرد: ایشان در دیدار اخیر خود با قهرمانان آسیایی و پاراآسیایی فرمودند "ایران قوی،باید ورزش قوی داشته باشد." این فرمایش رهبر معظم انقلاب باید به عنوان فرهنگ و باور قلبی در روح و جان ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزشی کشور ثبت شود و در راس تمام برنامه‌ها و اقدامات قرار گیرد و فعالیت‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تیم‌های ملی ما با افتخارآفرینی در میادین بین‌المللی، سخنان مقام معظم رهبری را اجرایی کنند.

اسبقیان افزود: خوشبختانه ورزش جانبازان و توان یابان در طول این چهار سال با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک توانست در مسابقات پارالمپیک توکیو، بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو نتایج درخشانی را کسب کند و ملی‌پوشان ما بارها در میادین مختلف، رکورد آسیا و جهان را به نام خود ثبت کردند و توانستند باعث شادی دل مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران عزیز اسلامی شوند. در همین راستا و در ادامه به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا با تداوم این موفقیت‌ها بتوانیم در بخش ورزش جانبازان و توان یابان به بیانات رهبر معظم انقلاب جامعه عمل بپوشانیم.

مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز مدیران باتجربه و خوشنام در راس وزارت ورزش و جوانان و کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک قرار دارند که می‌توانند فضا و بستر را برای اجرای "ایران قوی، ورزش قوی" مهیا کنند و به طور حتم خانواده بزرگ ورزش جانبازان و توان یابان هم تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با عملکرد جهادی و فرهنگی فرمایشات مقام معظم رهبری را اجرایی نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha