۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85324514
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جریان انقلاب اسلامی با خون شهدا شکل گرفته و ناخالصی نمی پذیرد+فیلم

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: نظام الهی جمهوری اسلامی که با خون پاک شهدا شکل گرفته و پابرجاست، هیچگونه ناخالصی نمی‌پذیرد و این خطابی به همه خدمتگزاران و مسوولان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در مراسم تشییع شهدای گمنام در سنندج، اظهار کرد: در روز حزن و اندوه مسلمانان و در شهر خاطره‌های شهیدان میهمان چهار شهید گمنامی هستیم که برای ما گمنام و نامداران عرش اعلا هستند.

وی با قدردانی از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدا، افزود: این حضور جز با عنایت حضرت حق و دعوت شهدا ممکن نیست.

استاندار کردستان یادآور شد: ضعف و کاستی مسوولان ربطی به انقلاب ندارد و دولت مردمی که خود را فرمانبردار ولی مطلق فقیه می داند به دنبال مبارزه با فساد و خدمت است.

زارعی کوشا تاکید کرد: فرزندانی که گمنامی را به ارث برده و به دنبال نام و نشان نبودند، دل در گروه آرمانهای انقلاب نهادند تا میهن اسلامی از لوث متجاوزان وابسته پاک شود.

وی ادامه داد: اگر ایران به یمن هدایتهای رهبر انقلاب جایگاه برجسته دارد، مظهر اقتدار و امنیت آن شهدایی هستند که همه بزرگان به جایگاه این جوانان و گمنام غبطه می خورند.

استاندار کردستان یادآور شد: امروز اگر میهن اسلامی بیش از ۲۸۰ شهید گمنام را تشییع و فضای کشور معطر به عطر شهیدان گمنام است پیامی برای ملت و مسوولان و کارگزاران است که بدانند بر چه سفره ای هستند و ارزش آن با خون هزاران شهید بدست آمده است.

زارعی کوشا اضافه کرد: دشمنان بیش از ۳۰ سال در دایره مرزها جنگهای نیابتی برپا کرده اما در انتقال ناامنی به ایران موفق نشدند و ایران در میانه آتش امن ترین کشور دنیاست که به واسطه از خودگذشتگی فرزندان امام حاصل شده است.

وی افزود: اگر دیروز با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، ما را متهم به توهم توطئه و تندروی می کردند دنیا امروز شاهد بزرگترین جنایت بشری در غزه است که بیش از ۲۰ هزار شهید و ۵۰ هزار مجروح نتیجه آن است؛ جنایتی که حیثیت سازمانهای بین المللی بی تفاوت را بر باد داد.

استاندار کردستان ادامه داد: به فصل الهی آنچه که اتفاق خواهد افتاد تحقق پیش بینی‌های امام راحل مبنی بر نابودی اسراییل به دست جوانان و نوجوانان است.

زارعی کوشا در بخش دیگری از صحبت هایش به تببین شخصیت حصرت زهرا(س) پرداخت و گفت: همه مسلمانان مقام این بانوی بزرگوار را گرامی می دارند و شیعه و سنی ایشان را به عنوان برترین زنان عالم می شناسند و رجال و فقهای اهل سنت به تواتر روایاتی به نقل از رسول اکرم ص بیان کرده اند که برترین زنان عالم از گذشتگان تا آیندگان است.

وی با اشاره به اینکه آیات متعدد در وصف حضرت زهرا داریم، اضافه کرد:آیات مباهله و کوثر، این شخصیت بی نظیر تاریخ را که پیامبر اکرم ایشان را مادر پدرش معرفی کرد، برای مسلمانان توصیف کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha