۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85327851
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اقتدار کشور از دلایل اصلی دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی است

زنجان - ایرنا -معاون امور استانهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: اقتدار ایران در حوزه‌های مختلف از جمله مسایل علمی و نظامی از مهمترین دلایل دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عابدینی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای مرکز زنجان، افزود: رسانه‌ها نقش تعیین کننده‌ای در حفظ دستاوردها و مقابله با توطئه فرهنگی دشمنان در این حوزه ایفا می‌کنند.

وی، ایجاد جریان آزاد اطلاع رسانی را یکی از ادعاهای دروغین دشمنان دین و نظام اسلامی دانست و بیان کرد: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران به قدرت تمام عیار فرهنگی تبدیل شده است و دشمنان تاب تحمل این موضوع را ندارند.

عابدینی با بیان اینکه ما در حوزه‌های مختلف وظیفه داریم به جهاد تبیین عمل کنیم و واقعیت‌ها را آنگونه که هست به افکار عمومی عرضه کنیم، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران زاینده مقاومت است که امروز هشت میلیون کیلومتر مربع را در حیطه قدرت خود دارد.

وی گفت: امروز اندیشه انقلابی از مرزهای کشور خارج شده و تا دامنه‌های هیمالیا و سواحل مدیترانه گسترش یافته است.

این مسوول با بیان اینکه در حوزه رسانه معمار کبیر انقلاب اسلامی رسانه ملی را یک دانشگاه تلقی کردند، دانشگاهی که باید زمینه‌ساز ارتقای اندیشه‌های امت اسلامی و مردم ایران شود، ‌افزود: رهبر معظم انقلاب در حکمی به سازمان صدا و سیما سه وظیفه دیگر را هم اضافه کردند.

وی اضافه کرد: طبق این رهنمودها رسانه ملی علاوه بر اینکه یک دانشگاه است باید یک آوردگاهی برای مقابله با امواج فتنه‌ها باشد که دشمن در حال آماده‌سازی آن است و قرارگاهی برای پراکندن امید و نشاط در میان مردم و آسایشگاهی برای نشان دادن زیبایی‌ها و جلوه‌های بشری باشد.

عابدینی گفت: انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر توانسته است تمام راهبردهای دشمن را نقشه بر آب کند، از خنثی شدن فتنه‌ها تا ایجاد ناامنی برای رژیم صهیونیستی، بنابراین ما امروز مفتخریم که انقلاب اسلامی تمام راهبردهای دشمن را یک‌تنه نقش بر آب می‌کند.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این مراسم، ‌ گفت: بحث هویت محوری و عدالت گستری رسانه ملی در واقع بازگشت به مردم است و در این دوره در بازنمایی فعالیت های مردمی تلاش خواهیم کرد.

جلیل آل امین با تاکید بر اینکه علاوه بر این باید به فضای مجازی هم توجه شود، افزود: دست رسانه‌های همسو و غیر همسو از جمله رسانه‌های محلی و خبرگزاری‌ها را برای همفکری می فشاریم و اتاق فکری با حضور آنها تشکیل خواهیم داد.

در پایان این مراسم " جلیل آل امین" به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان معرفی و از خدمات "سیدمحسن لطیفی"، مدیرکل قبلی این دستگاه قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha