۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85325575
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای همدان کاهش می‌یابد

۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹
کد خبر: 85325575
دمای هوای همدان کاهش می‌یابد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای صبحگاهی همدان از فردا /سه شنبه/ کاهش نسبی دارد و به سه تا پنج درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

روح الله زاهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با کاهش نسبی دما از امروز مواجه هستیم افزود: با افزایش کیفیت هوا از آلودگی هوا در استان کاسته می شود.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین مدل های هواشناسی و پیش یابی آسمان استان تا چند روز آینده قسمتی ابری پیش بینی می شود و شاهد ابرناکی موقتی هستیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار کرد: با افزایش ابرناکی هوا پایان هفته در اکثر نقاط شاهد بارش پراکنده و خفیف خواهیم بود.

زاهدی اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۸درجه سانتیگراد بالای صفر و یک درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: بیشینه هوای استان در شبانه روز گذشته در نهاوند و بهار با ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما نیز در فامنین با یک درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha