۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰
کد خبر: 85325738
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یک‌هزار و ۹۹۰ نفر در استان اردبیل همیار طبیعت شدند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با اجرای طرح ثبت‌نام همیاران طبیعت تاکنون یک‌هزار و ۹۹۰ نفر از اهالی استان در این طرح ثبت‌نام کردند.

محمود قلی‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روند ثبت‌نام از علاقه‌مندان به طبیعت ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود تعداد همیاران طبیعت به بیش از سه هزار نفر افزایش یابد.

وی افزود: در طرح همیار طبیعت افراد علاقه‌مند و دوستداران منابع طبیعی به‌طور داوطلبانه و به قصد خدمت به منابع طبیعی سازماندهی می‌شوند تا بر اساس دستورالعمل‌ها و آموزش‌های لازم در قالب "همیار طبیعت دانش‌آموز"، "همیار طبیعت مروج" و "همیار طبیعت محافظ" به‌طور افتخاری در حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی همکاری کنند.

قلی‌زاده گفت: همیار طبیعت به فرد یا افرادی گفته می‌شود که به‌صورت انفرادی و گروهی "سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور" را در پیشبرد اهداف ترویج فرهنگ منابع طبیعی و جلب مشارکت مردم در امور حفاظت، احیا، توسعه و بهره‌برداری صحیح از منابع طبیعی یاری کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل ، ترویج فرهنگ منابع طبیعی در بین اقشار جامعه، جلب مشارکت مردم در حفاظت ، احیا و توسعه منابع طبیعی، کمک به توانمندسازی و ایجاد تشکل‌های تخصصی در حوزه منابع طبیعی و جلب همکاری گروه‌های مختلف مردم در مدیریت پایدار منابع طبیعی را از اهداف طرح همیاران طبیعت ذکر کرد.

وی از همیاران طبیعت استان خواست به ارتقای سطح آگاهی خود درباره اهمیت منابع طبیعی اقدام و با انتقال دانش خود در این زمینه به اعضای خانواده، دوستان و افراد ساکن در محل زندگی در راستای ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی تلاش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha